maandag 13 november 2017

Kaartje voor Daniëlle


Dit lieve kaartje maakte
 ik voor Danielle,
die vandaag 40 kaarsjes
mag uitblazen.


In het midden van de kaart 
een lief meisje van Gorjus.
Het cirkeltje er achter gaf ik
witte stipjes.


De 40 gaf ik ook een wit randje.
Geeft een leuk effect.
In twee hoeken plakte ik
nog wat kurken ruitjes
Het papier is van Su.
Een vrolijk kaartje werd het.
Of het nog als cas kan doorgaan,
dat weet ik niet maar toch waag ik
een kansje bij 
Cas on Friday # 102 Numbers

13 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart heb je voor Danielle gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kaartje is goed ontvangen en hartstikke leuk Sarah! Dank je wel! Hij hangt hier te pronken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een beauty! Heel mooi gemaakt...
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje, zal ze geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk en vrolijk kaartje Sarah....
    Bedankt voor je lieve complimentje op ons blog, wij komen ook graag op jou blog kijken,

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige kaart voor Daniëlle!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuke kaart!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat een DT weekendje niet goed is voor het bloggen. Wat heb ik veel leuke kaartjes van jou gemist. Deze voor Daniëlle is prachtig maar ook die met het olifantje vind ik superlief!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is leuk!!!!!
    Wat een vrolijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje voor de 40 jarige Sarah

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooh this is a lovely 40th birthday card - love the offset circles.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah