zondag 19 november 2017

Stickey Sunday: You' re my shining star


Jammer genoeg is donderdagavond
mijn papa gevallen en ligt hij in 
het ziekenhuis met een gebarsten heup.
Mijn mama rijdt veel heen en weer
naar het ziekenhuis.
Ik gaf haar alvast dit kaartje 
mee voor mijn papa 
toen ik ze vrijdag uitnodigde 
om hier te komen eten
in plaats van helemaal alleen thuis.
Gisteren brachten we een bezoekje.
Hij heeft veel pijn en mogelijk
volgt er maandag toch een operatie,
ik maak me best wel zorgen.


Het kaartje stempelde ik met
mijn nieuwe teksten en dies van MFT.
Ik voegde twee strookjes tape toe.
Ik laat hem meedoen met
CAS on Friday
#121 Washi tape


22 opmerkingen:

  1. Wat een pech ! Hopelijk geeft de operatie wat verlichting, maar de revalidatie zal niet min zijn, veel beterschap gewenst
    Fijn dat je een lief kaartje gemaakt hebt, geeft toch dat beetje moed extra
    Grtjs Martina x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje zeg, das balen! Natuurlijk maak je je zorgen. Hopelijk knapt hij snel op. Je kaartje met nieuwe MFT-spullen is echt heel mooi. Daar is je vader vast heel blij mee. Post is altijd leuk en als je in het ziekenhuis ligt dubbel zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, Sarah.
    En veel beterschap voor je vader gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je deze leuke kaart hebt gemaakt voor je Vader nu hij in het ziekenhuis ligt. Veel beterschap toegewenst voor hem. Hopelijk geeft een operatie verlichting en knapt hij daarna sneller op.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei dat is schrikken Sarah.....ik hoop dat je vader snel opknapt.
    Je kaartje voor hem is heel erg lief.
    Groetjes en heel veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. Beterschap voor vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat is een naar bericht zeg.
    Veel sterkte, het zal een hoop zorgen en onrust geven denk ik.
    Je kaartje voor je vader is wel heel erg mooi en lief.
    Dat zal maken dat hij zich ietsje beter zal voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikke pech voor je vader, maar het komt vast goed! Je kaart gaat zeker helpen, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst beterschap voor je vader !
    Hij zal je kaartje zeker waarderen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. daar gaat hij zeker van opfleuren ! Beterschap voor hem !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat sneu voor je vader.. Naar als hij pijn heeft. Een operatie is vaak het beste. Ben benieuwd wat hij maandag te horen krijgt. Je kaart is heel mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh hemel Sarah, wat een schrik voor iedereen en pijn hebben is zo akelig! Je kaartje zal hem heel goed doen en duimen dat het allemaal snel goed komt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap voor je vader en met dit lieve kaartje kan hij zijn gedachten even verzetten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjee...dat is niet zo mooi. Ik hoop dat alles goed hersteld bij je vader en dat hij snel thuis mag komen. Je kaart is perfect voor je vader. Wat een mooie lieve tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He wat vervelend dat je pa een gebarsten heup heeft, dat kan infderdaad heel pijnlijk zij...
    veel beterschap ermee..en het kaartje voor hem is schitterend gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die big hug doet je vader vast goed. Hopen maar dat hij snel weer een beetje op mag knappen. Sterkte ermee!!
    En wat een gave kaarten verder op je blog. Ik ben helemaal weg van je vosjes!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sarah, ja hoor je leest het goed... na veel te lang geleden hier nog eens een reactie op jou blog! Heel mooi kaartje,knap die stars! Veel sterkte, hopelijk gaat het snel beter. Ik bezorg je spoedig je stempels terug! Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Sarah, wat erg van je vader ! Heel mooi kaartje, daar zal hij blij mee zijn. Ik wens jou en je moeder veel sterkte en hoop dat alles goed komt met je vader. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat naar.... Hopelijk knapt je vader snel op, sterkte en beterschap!!
    grtz.Colien
    ps mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Logisch dat je je zorgen maakt Sarah het is ook niet niks allemaal. Ik hoop dat hij snel minder pijn heeft. Sterkte en beterschap voor jullie allemaal.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat vervelend zeg voor je vader. Veel sterkte en beterschap voor de familie! Je gezellige kaart steekt hem zeker een hart onder de riem.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah