zondag 26 november 2017

Stickey Sunday: Hertenkop



Nog een reeksje voor jullie.
Mijn vogelkaartjes van donderdag
ontstonden eigenlijk nadat ik deze maakte.
Want onder mijn wit papier sneed ik het
design papier weg en gebruikte ze dan
 voor op mijn vogelkaartjes.
Bij deze reeks gebruikte ik een
mooie hertenkop van de action
en mijn tapejes waarop ik
de tekst stempelde.


Deze versie vind ik de mooiste.


Deze reeks met de goud tape
en het bling bling papier is iets 
feestelijker. De tekst valt iets
minder op maar in het echt valt het
goed mee.
Zo' n reeksen dat schiet goed op.
(  Ze staan deze keer niet allemaal
op de foto )
Maar natuurlijk maakte ik ze niet deze week,
maar eerder, ik heb op het moment weinig puf.
Jullie reacties lees ik met veel plezier
 en ik hoop gauw een blogrondje
 te kunnen doen bij jullie.
Ik heb gelukkig nog van alles 
om te laten zien ☺

19 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n mooie serie, dat hert ziet er heel erg statig uit. Echt heel erg mooi!Ik hoop dat je snel je energie weer terug vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stempel en een super mooie serie kaarten ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, Sarah! Fijn dat je wat kaarten in de “wachtkamer” hebt, want ik begrijp helemaal dat je nu niet aan kaartenmaken ofzo toe komt. Hou je taai!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn prachtig Sarah, en fijn als je wat achter de hand hebt, kun je toch wat laten zien als je dat leuk vind.
    Beste ermee....liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chique hoor.
    Deze stempel is zo leuk, heeft niet veel meer nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Sarah ! Ja, ik kan begrijpen, dat je momenteel weinig "fut" hebt, hou je sterk hoor ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ! Ik heb deze stempel nog niet gezien bij de Action hier. Maar wij hebben maar een kleine winkel, binnenkort verhuizen ze en wie weet hebben ze dan een grotere collectie vooral in hobbyspullen hoop ik :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! En wat werkt dat dan lekker als je gelijk een hele serie kunt maken.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze serie is ook leuk geworden Sarah.
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Herten op kerstkaarten, ik vind het geweldig! Jouw serie is superleuk, mooi gecombineerd met de tapejes. Ik ben inmiddels ook aan de series met kerstkaarten begonnen. Geen tijd om voor elk kaartje opnieuw het wiel uit te vinden, hihi. Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gave serie Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige reeks! Ik lees net ook al je berichten van de voorbije twee weken (het is hier zo druk geweest dat ik helemaal geen tijd meer heb gehad voor bloggen). Hopelijk gaat het ondertussen wat beter met je papa en loopt zijn herstel goed. En ik hoop dat ook de waterpokken ondertussen het huis uit zijn. Wat heb jij allemaal tegelijk te verwerken gekregen! Veel sterkte nog!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie serie kerstkaartjes Sarah soms is een leuk papiertje en een prachtige stempel genoeg. Ik begrijp het goed dat je wat minder puf hebt teveel kopzorgen denk ik!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige reeks, wat een toffe hertenkop is dit!!
    grtz.COlien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie reeks kaarten Sarah!
    En ook de kaart die je hebt gemaakt met het lieve vosje is super!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een schitterende serie kerstkaartje zijn dit Sarah...mooi stempels van die hertenkoppen..
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die hertenkop blijf ik prachtig vinden en jou gevarieerde kaarten ook!
    (Denk dat ik 'm ook maar weer eens boven haal...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah