maandag 20 november 2017

Kaartje voor Colien


Dit kaartje stuurde ik op naar Colien.
Zij heeft altijd zulke leuke kaartjes, die
ze vaak fotografeert met kleine dingen 
erbij en dat vind ik zo gezellig.
Dat inspireerde me om bij dit
kaartje herfstblaadjes te leggen
voor op de foto.


Op het kaartje gebruikte ik mijn
eigen stempels, gekerfd uit een gom
en ingekleurd met copics.
Ook een zelfgeschreven tekstje en een 
streepjes lijntje staan op de kaart.


Deze stempels gebruikte ik 
voor de voorkant.


En deze staat op de achterkant
van de kaart.

Hopelijk viel deze toch wel
heel unieke kaart bij haar in de smaak.
En is het jullie al opgevallen dat
ik de laatste periode iets met
vosjes heb?

We hopen vandaag op meer nieuws
over mijn papa.
Ik ga hem alvast weer even bezoeken
met een thermosje soep en
een potje soep om aan mijn mama
te geven voor thuis.
Alle kleine beetjes hulp
zijn welkom.


Om zijn kamer wat op te vrolijken
maakte ik een bloempje.
En mijn olifantje mag even bij
mijn papa logeren.

Bedankt voor jullie lieve reacties,
dat doet echt deugd.

19 opmerkingen:

  1. Wat leuk om een kaart met je zelf gemaakte stempels te maken voor de jarige. Dat zal vast gewaardeerd worden. Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk kaartje, met originele stempels, geslaagd !
    succes met je papa
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie vosjeskaart voor Colien!
    Hopelijk gaat alles goed met je pa. Een barst is niet evident naar genezing. Rust, ... Hopelijk kan het zonder operatie! Het allerbeste voor hem!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooie bloem ook, en met dat lieve olifantje erbij naast zijn bed zijn jullie in gedachten constant bij hem!

      Verwijderen
  4. Wat een leuke kaart zo met je zelfgemaakte stempels. Heel tof gedaan. Ik hoop dat je snel nieuws hoort over je vader. Wat vervelend zeg, een gebroken heup Heel veel sterkte Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel leuke vosjes kaart voor Colien gemaakt met je zelfgemaakte stempels.
    Zo'n lekker zelf gemaakt kommetje soep zullen je Ouders goed doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf je eigen stempels! Ik heb ook iets met vossen sinds ik een keer oog in oog met één stond... ben er nog van onder de indruk en het was gewoon in een woonwijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap Sarah, je eigen stempel, enig!! Heel tof kaartje voor Colien. En zorgen om je vader, dat snap ik... Hij zal veel steun hebben aan zijn lieve dochter, en natuurlijk het olifantje!! En zelfgemaakte soep...altijd goed! Sterkte voor je vader en voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo knap dat je de stempels zelf gemaakt hebt. Een echte persoonlijke kaart dus.
    Heel veel sterkte met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gedaan die stempels! En je kaartje ermee is top! Leuke bloem en schattig olifantje voor je zieke papa, beterschap voor hem Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart voor Colien. Zo knap die zelfgemaakte stempels.
    Wat akelig van je papa. Ik loop wat achter met bloggen, ik was offline wegens vakantie... veel sterkte voor jullie allemaal, maar vooral voor je papa.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf zeg, dat je jouw verjaardagskaart voor Colien met zelfgemaakte stempels hebt gemaakt. Het vosje is hartstikke leuk. Wat lief dat je met soep, olifant en bloem naar je vader bent gegaan. Daar zal hij blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bah wat een vervelend nieuws over je vader, hopelijk weten jullie al meer. Een lief kaartje maakte je voor hem en het olifantje doet hem vast goed.
    Mooie kaart maakte je voor Colien en wat gaaf dat het zelfgemaakte stempels zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het kaartje voor Colien is echt heel leuk met je zelfgemaakte stempels, zo knap!! Wat een vervelend nieuws zeg over je vader, hopelijk weten jullie snel wat meer en mag het snel weer wat beter gaan. Lief dat je een heerlijk soepje en een gezellig bloemetje + olifantje bij je vader hebt gebracht, dat doet hem vast goed!

    ps. je vroeg bij ons onder het kaartje van Colien of de letters van MD zijn, dat klopt hoor!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo zeg, die zelf gemaakte stempel, DIE IS LEUK!!
    Knap ook, wauw.
    Je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt.
    Sterkte voor je vader maar weer, ik hoop dat je vandaag goed nieuws hebt gekregen?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sarah, Sarah, wat maak je toch een leuke dingen. Jou zelfgemaakte stempels, hoe mooi zijn ze, Hopenlijk knapt je vader weer gauw op en mag hij weer uit het ziekenhuis. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, zelfgemaakte stempels, prachtig ! Een heel mooie kaart heb je ermee gemaakt ! En ja, vosjes zijn ook zo lief... Ik duim voor je vader ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kaart is sowieso bijzonder doordat je zelf het vos-stempeltje hebt gemaakt en leuk is ie ook!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah