maandag 3 december 2018

Zakjes naaien en blogdate * Zero Waste #3


Ik maakte vorige week voor
mezelf deze zakjes uit het
naaiboekje ' Zo geknipt 2'


Je kan ze makkelijk opplooien
en wegsteken.
Ik vond ze zo leuk dat ik voor
Nele en Margo ook 1 maakte.


Ik vroeg naar hun lievelingskleur.
Bij Margo was dat aqua en dus koos
ik voor haar weer die ruitjes, 
deze keer gecombineerd met fuksia.
Nele berichte blauw en voor haar 
koos ik de bloempjes.
En zo grappig, want op ons dagje
bezochten we een stoffenwinkel
en ze hadden dat stofje en Nele zei:
' Dat vind ik mooi '.
Krijg ze bij het brunchen mijn 
kadootje met dat stofje!


Hier de opgeplooide versie.
Ik vond de zakjes van Margo en
Nele nog mooier dan de mijne.


Hier alle 4 samen.


En opgeplooid.
Leuk he.


Ik wou de zakjes in stijl geven,
dus naaide ik nog twee zakjes
om ze in te steken.


Nele en ik spraken af aan de Zoo.
Super mooi met al die kleuren!
Daarna wandelen Nele en ik
wat door de stad en bezochten 
leuke winkeltjes.
Op de middag gingen we lunchen
met Margo.
Ik deelde mijn naaiwerkjes uit,
maar ook ik werd verwend met leuke
dingen, kijk maar :


Koekjes, thee, mooie kaartjes en
een knutselpakketjes van Nele.
Daar gaan we met ons drietjes 
een uitdaging van maken eind
december.

Het was super gezellig!

10 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerijen, ziet er echt superleuk uit! Dat was een geslaagde date dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige dag hebben jullie ervan gemaakt. En zo lief al die mooie cadeautjes voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een heel gezellige dag, ik heb ervan genoten! Je zakjes zijn echt prachtig en je hebt voor mij het perfecte stofje weten te kiezen. Ik vind het zo'n mooi tasje dat ik het nog niet wil gebruiken - bang dat het zou verslijten! Voorlopig ligt het hier thuis te pronken. Dikke dankjewel!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha wat leuk. Ik las bij Nele al over jou Sarah!
      En nu heb ik ook beeld bij Nele! 😎

      Verwijderen
  4. Oh, wat prachtige zakjes, super gedaan ! En gezellig, zo'n dagje in de stad, en samen lunchen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je bent verwend en je hebt verwend! Tof, en wat grappig dat je net dàt stofje uitgekozen had voor Nele!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij een bezige bij zeg. En wat heb je een prachtige ontmoeting gehad met blogdames, en die tasjes zijn zo handig, gewoon altijd in je tas hebben. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om dat zo af te spreken!
    Elkaar zelf gemaakte kadootjes geven is toch altijd leuk.
    Helemaal als je precies het juiste stofje hebt gekozen voor Nele, omdat ze daarvoor zei dat ze die mooi vond.
    Ben benieuwd wat jullie met de spullen gaan maken, bij jullie uitdaging....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als een dag met een gouden randje... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit blogberichtje had ik nog gemist, maar wat een geweldig leuke tasjes! Heel geslaagd, Sarah!
    En een leuke dag met Nele en Margo!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah