donderdag 20 december 2018

Elke donderdag een kerstkaart #51


Nog twee dagen en een drukke
vakantie staat op me te wachten.
Dus neem ik vandaag en morgen
tijd voor mezelf. 
Ik maak gezellig wat kerstkaartjes,
ik ben nu helemaal in de sfeer,
dus het is de moment.


Mijn kaartjes zijn eenvoudig,
maar dat schiet goed op.
Ze zijn al voor volgend jaar,
want al de andere zijn de post op.


Hier nog eens met zijn tweetjes.
Je gaat er in 2019 nog tegenkomen
in deze kleurtjes.


Want bij het opruimen vond ik dit 
pakketje. Een beetje gebruikt voor 
kerstlabeltjes jaren geleden.
Nu ga ik er gezellig een heleboel 
kaartjes mee maken.
Ik kocht het pakketje ooit in de Ikea .
Dit is dus de eerste post:
ikeapakket #1.

Challenge: 52 WTC

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vondst heb je gedaan, zo vrolijk en kleurrijk dit papier, wat een gezellige kaartjes heb je er mee gemaakt!!
    We hopen er vele te mogen zien bij 52WTC volgend jaar (0:
    Prachtige kaartjes met deze mooie kerstboom.

    We willen je ook nog bedanken voor je leuke kerstkaart, hij staat hier te schitteren.

    Fijne feestdagen toegewenst.
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaartje met de kerstboom, juist omdat ze zo simpel zijn vind ik ze mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vondst in je eigen kast! Verrassend wat er soms te voorschijn komt, nietwaar? Heel leuke kaartjes maakte je er al mee en lekker dat je jezelf even tijd gunt, voordat alle kinderen thuis zijn met de vakantie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wát een succesvolle opruimsessie was dat Sarah, jij kunt vooruit en wij genieten mee nét als van de kaartjes van vandaag!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee echte, echte mooie kerstkaarten. Ja soms moet een mens even tijd voor zichzelf maken en als er dan zo mooie en leuke dingen getoverd worden, dan kan je dag niet meer stuk.
    Geniet ervan ! Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes! Ik dacht al tijdens het lezen van je bericht: hoe krijgt ze die op tijd bij de ontvangers? Maar je bent al vast vooruit aan het werken. Slim is dat! Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen. Bij mij komt de inspiratie voor de kerstkaarten vaak pas rond de kerstdagen. Maar dan kan ik inderdaad al wat gaan maken voor volgend jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat leuke kaartjes, en zo'n mooie kerstspullen van Ikea, daar gaan we nog veel mooie kaartjes mee zien ! Nogmaals heel gezellige feestdagen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dt zijn nog eens leuke spuleltjes om terug te vinden, Sarah!.
    Je 1e kaartje voor 2019 is mooi geworden.
    Ik wil je ook bedanken voor de gave kerstkaart die ik van je mocht ontvangen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer leuk Sarah !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Slim om nu nog even tijd voor jezelf te nemen. Je hebt leuke kaarten gemaakt met de vondst in je kast!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes! En zo tof om zo'n "ontdekking" te doen in je kast! Ik ben zeker dat je er nog veel mooie dingen mee gaat maken.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke kaarten, Sarah.
    En bedankt voor de lieve kerstkaart die hier gisteren in de bus lag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat heerlijk dat je even twee dagen voor jezelf pakt! En verstandig! Huishouden kan ook als de kinderen vrij zijn!
    Wat leuk dat pakket! En slim om alvast voor volgend jaar te beginnen. Ze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om zoiets moois te vinden er er gelijk mee aan de slag te gaan Sarah...je hebt er weer twee leuke kaartjes bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo zie je maar weer wie wat bewaart die heeft wat. En nu heerlijk 2 dagen voor jezelf geniet er maar van.

    Groetjes Hermien
    ps je kerstkaartjes voor 2019 zijn leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. toffe kaartjes met je Ikeapakket! Laatste dag 'rust' vandaag, geniet ervan, en geniet tijdens de kerstvakantie ook van de drukte met je kids!
    Fijne feestdagen!
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ha, die is erg leuk ! mooi gemaakt.
    Mijn zoon heeft per ongeluk jouw kaartje zonder zegel op de bus gegooid. Dus ik weet niet of het ooit toekomt... Laat je me weten of het toch gelukt is ? Dan betaal ik je wel de portkosten terug... Een beetje een misverstand pffff sorry !
    Fijn dat je er weer bij bent, deze voorlaatste, drukke week !
    grtjs, Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 schitterende kerstkaartjes Sarah....zo mooi in deze frisse kleurtjes
    en ook jij bedankt voor je lief kerstkaartje ..en zeker ook die lieve wensen erin doen ons heel goed...
    bedankt ervoor meissie ...zo lief van je...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als je af e n toe eens opruimen vind je nog eens wat, hihi, wel een leuke verrassing om zoiets te vinden vind ik.
    Hier is de vakantie ook begonnen.
    Voor de kinderen, ik ga nog werken.
    Leuke kaarten maakte je hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah