vrijdag 7 december 2018

Zakjes en nog eens zakjes



Jullie zagen vorige week de zakjes,
die ik maakte voor Nele en Margo.
Vorig weekend maakte ik ook
zakjes voor hier thuis.


 Ik was al de electrodraden, 
die altijd maar in de knoopzaten, beu.
Bandwerk schiet altijd goed op en 
is ideaal voor restjesverwerrking.
Dus daar gaan we:


Voor de kleine opladers 
maakte ik deze.


Minizakjes voor de oortjes 


Een groter model voor de 
grote opladers.
De rechtse is de mijne,
die is keerbaar, 
vind ik altijd leuk.


Kan ik afwisselen.
Ik maakte nog een
Maxiversie.


Van een restje oude
Gordijnstof.


Voor de haardroger.


Tja, ondertussen was ik 
goed getraind, dus een zakje 
voor een Surprise op school dat 
lukte ook nog.


Moriander trok Zeno.
Hij kreeg wat tips over Zeno:
dieren, groen, lijstjes maken,
Raadsels, wetenschap, voetbal,
zure matten.
Dit maakte we er van.


Dan kwam Jaro nog met een vraagje 
of ik iets wil naaien voor zijn 
vriendinnetje.
Ze zijn op elkaar, zo schattig.
Jaro kreeg van haar een autootje,
ik weet dat ze dol is op tasjes,
dus maakte ik dit exemplaar.
En zo is het alweer bijna weekend...

Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Wow....jij bent goed bezig geweest Sarah....wat een super idee zeg....zitten je draadjes nooit meer in de knoop!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal weer super gaaf uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent weer actief geweest, Sarah. Ze zijn allemaal hartstikke leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo alles bij elkaar lijkt het net of hij achter je naaimachine woont, hihi, wat veeeeeeel.
    Maar ik vind het reuze handig en goes bedacht en ze zijn heel mooi, stuk voor stuk.
    Lief is dat hè, die kleintjes die verliefd zijn😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je naaimachine heeft deze week weer overuren gemaakt, en het resultaat is er dan ook na. Heel leuk al die verschillende zakjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat super leuk allemaal!!
    En ideaal dat bandwerk, het schiet lekker op.
    Hier bandwerk met buufs en oorwarmers. 2 setjes klaar, nog 3 te gaan. Ga gauw weer aan de gang.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig geweest Sarah. Wat een gezellige zakjes zijn dat geworden. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een productie! Je bent echt wel in je naaiperiode! Het is wel een heel goed idee om al die losse kabels in zakjes te doen, want dat is inderdaad altijd chaos. Supertof retrostofje trouwens, dat laatste. Zo schattig dat Jaro nu al een vriendinnetje heeft!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om deze tasjes te maken voor de opladers en oortjes.Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah