woensdag 12 december 2018

Patchwork


In februari maakte ik een
dekbedovertrek ( zie HIER ).
Wat heb ik daar al heerlijk
onder geslapen.
Ik wou er graag nog
 eentje maken.
Dus ging ik aan de slag.
Deze keer met ruiten en
driehoeken.


Het dekbedovertrek is gemaakt
uit mooie stofjes, die ik in
de zomer aan een laag prijsje kocht.
Ik vind de kleurcombinatie
geweldig en besef nu pas dat mijn
gehaakte kussen
 ( op de eerste foto )
dezelfde kleurtjes heeft.
( Niet bewust gedaan...)


Vanbinnen verwerkte ik een 
te kleine, gekregen dekbedovertrek.
Ik zette er stroken aan zodat
het wel passend was.
De vogels op het dekbed matchen
mooi bij de fleurige voorkant.
Dus passen ook de kussen van het
vogeldekbedhoes bij mijn
nieuwe dekbedovertrek.

Van zo'n creatie kan ik echt
heel blij worden.
Het in elkaar zetten ging heel
vlotjes met mijn overlock naaimachine.
Met lapjes werken geeft altijd een
verrassend effect.

Fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt, Sarah. Wat zal jij lekker slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker fleurig, Sarah, daar krijg je vast vrolijke dromen van. Heel knap gemaakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fleurig dekbed overtrek heb je gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk, supergaaf gedaan! Snap dat je daar heerlijk in slaapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, hier zou ik ook heel blij van worden.
    Wat leuk zeg!!
    En wat een goeie oplossing voor de onderkant.....zo heb je meteen een mooi bijpassend kussentjes.
    Slaap maar lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kleuren combineren moet je toch maar kunnen, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onder het motto doe wat je blij maakt heb je deze mooie overtrek gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om je dekbed nu ook eens te zien nadat je me erover verteld had! Om helemaal vrolijk van te worden...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah