donderdag 7 maart 2019

Elke donderdag een kerstkaart # 10


Deze keer gebruikte ik de
labels met de figuurtjes op.
Het gestreepte papier uit
het pakket lijkt ook niet op
te geraken.


Deze kaart heeft het
 meeste rood,
dus doet mee met 


De merry Christmas stans
vind ik echt een hele leuke.


Ik maakte ze weer dubbel.


Ikeapakket #9
Als ze allemaal hier 
gepasseerd zijn, krijgen jullie
nog een groepsfoto.
Maar we zijn er nog niet!

Eigenlijk vind ik het geen straf
dat het weer wat minder is.
Gewoon lekker genieten
thuis, doe ik het allerliefste.
Als het goed weer is, dan willen
de kinderen naar buiten en
doe je samen uitstapjes, 
nu slapen ze lekker uit.
 Ik sta wel vroeg op en 
geniet van die stille momenten. 
Zo meteen worden ze wakker van 
de geur van zelfgebakken brood.
In de kast vond ik nog wat
amandel- en hazelnootpoeder, 
de eieren moesten op...


dus maakte ik een ontbijtcake.
Ik haalde hem net uit de oven.
Ik ben ook kikkererwten aan het koken
om straks samen met de kinderen
hummus te maken, dat lusten
ze graag.
Vandaag verwacht ik een
minipakketje van de Egel.
Ik kom deze dag wel door!
Bedankt voor de complimenten
over mijn sjaal.

Fijne dag!

22 opmerkingen:

  1. Mooie serie met leuke plaatjes en ook de tekst is erg gaaf!
    Veel plezier vandaag ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie kaartjes zijn dit ook weer.
    Wat een geweldig pakket, daar kun je wat mee.
    Fijne vakantie nog,.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Het hoost hier, dus lekker binnen knuteren. Ik vind het niet erg als er af en toe maar een droge dag tussen zit. Je ontbijtcake ziet er heerlijk uit. Fijne dag!
    Dank je wel voor je deelname bij 52WTC
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, weer zo'n mooie, lieve kaartjes, dat pakket van Ikea is oneindig ! En wat een lekkere cake, mjam ! Ja, het is wel fijn knutselweer hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze serie weer heel geslaagd! En heerlijk veel rood erin! Ik vind ze super! Ben benieuwd als je door de voorraad heen bent hoeveel kaartjes er dan zijn! Fijn dat je deze week weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn nou de echte vakantie dagen!!
    Lekker niks bijzonders, geen afspraken en genieten met elkaar thuis.
    Leuk!!
    Je serie kerstkaarten zijn weer erg mooi.
    Hoppa, weer 4 erbij.
    En dat pakket, ik heb het al vaker gezegd, geweldig, wat heb je daar een plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaartje zijn het weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes heb je gemaakt, die labels zijn echt super leuk!
    Gezellige dag nog, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig pakket. Hier maak jij mooie serie's kaartjes mee, waaronder deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er lijkt geen einde te komen aan de ikeapakketje. En je hebt er al heel wat mooie en leuke kaartjes mee gemaakt. De boodschap is : dit jaar ook maar eens goed uitkijken in ikea, wie weet .. ??
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk deze labeltjes Sarah. Mooi met de gestreepte achtergrondjes. Geniet van het thuis zijn. Lekker eigen gebakken brood. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontbijtcake, dat klinkt feestelijk! En je kaartjes zijn heel leuk. Het lijkt wel of je jaarrond met dit pakket kunt doen...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weer 2 van die prachtige kaartje uit je pakket...Ook zit zijn weer super gaaf
    net als je gebreide sjaal...ff terug gekeken zojuist
    het komt er niet van om dagelijks te reageren
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Sarah.
    En die ontbijtcake ziet er heerlijk uit. Dat is lekker wakker worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten heb je er weer van gemaakt !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke kaartjes, je bent nog wel even bezig hihi. maar ze zijn leuk. En wat heb je een supermooie sjaal gemaakt zeg. Wat een mooie kleuren. Dat de breimachine van je oma nog zo van pas kon komen zeg! Ook binnen kan het best genieten zijn als het weer slecht is, en genieten van de rust in huis morgens is heerlijk. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer 4 mooie kaartjes met de labels, ik ben zo benieuwd hoeveel kaarten je er uiteindelijk uit krijgt. Geweldig wat is je sjaal mooi geworden, wat een mooie patronen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk setjes weer met de kerstman en het kerstvrouwtje! heel mooie woordstans, heb ik onlangs ook gekocht.
    Tof dat je meedoet aan de challenge.
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk setje is dit weer geworden ! mooi gemaakt
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs, Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke serie kaartjes met rood erin , ok je sjaal
    is prachtig en het gebak ziet er jammie uit hoor !!
    Een gezellige restweekeinde nog .......
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaartjes! En wat ben jij toch altijd een bezig bijtje :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah