zondag 10 maart 2019

Stickey Sunday #4: Handletteringschrift #17 ' Verf '


Vorige week liet ik
vooral veel tekeningen zien.
Op deze pagina's leefde ik
me uit met verf.
Deze bloemen met de mooie
tekst deed ik in aquarelverf.


Deze letters ook.


Hier schreef ik een woord
met maskeervloeisof en
daarna maakte ik met ecoline 
mijn achtergrond.


Bij deze stanste ik het woord
happy uit en legde het op
een dik papier en met 
acrylverf spuitte ik erover, 
nadien haalde ik de tekst weg.
Dat deed ik ook zo
met de 17.


Die zie je op deze foto
van de hele pagina.


Deze techniek heb ik
als kind zo vaak gedaan,
deze keer gecombineerd
met een tekst erop.


Hier heb ik weer lekker
gespetterd en daarna 
met witte en zwarte 
acrylstiften de tekst erop gezet.


Hier plakte ik tape op
een papier en schilderde met
ecoline, ik deed de tape er weer af
en schreef er een tekst op.
Ook een leuk idee
voor kaartjes!


Hier zie je nog een overzicht 
van de hele pagina.


Op de deze pagina schreef
ik een tekst in 
een bloemenkrans.
Met mooie washitape's 
versierde ik de pagina.

Deze pagina' s groeiden 
beetje bij beetje,
dat vind ik zo fijn aan mijn 
handlettering schrift.
Ik begin met een leeg
klassiek, schools en oud
ruitjesschrift en uiteindelijk
wordt het een inspirend en
kleurrijk schrift.

Fijne zondag, 
ideaal knutselweer!





13 opmerkingen:

  1. Oh Sarah, wat een mooie pagina's laat je ons zien! Echt geweldig! En je geeft leuke ideetjes prijs. Mooie technieken! Heel fijne zondag en morgen weer back to normal, na de vakantie...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi creaties allemaal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel toffe ideetjes en technieken bij elkaar! Jouw schriften zijn echt fantastisch. Ik doe hier ook weer allerlei ideeën op!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een fijn blogpost op deze sombere, regenachtige dag. Hier wordt je helemaal vrolijk van, zo tof met al die kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat super prachtige pagina's, zo mooi gekleurd, prachtige technieken en letters ! Nog een fijne zondag ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige pagina`s maak je zeg. Heel tof om dat zo vast te leggen.
    Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig wat je ons weer allemaal laat zien Sarah, je hebt hier echt aanleg voor.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tekeningen,zeg. Mooie letters, fijne kleuren, kortom, ik heb even zitten genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er allemaal leuk uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor alle nieuwe ideeën en tips, die met het touwtje heb ik afgelopen week ook weer eens geprobeerd, deze is beter gelukt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie pagina's. Vooral de tekst in de bloemenkrans vind ik heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel en heel afwisselend! Enne ja veel dingen kun je elders ook weer op gebruiken...geïnspireerd weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat geweldig wat je hier laat zien. Super knap gedaan. Heel mooi. En sommigen zijn wel heel fijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah