maandag 18 maart 2019

Femminde daagt Sarah uit #2


Vandaag zijn we er weer
Femminde en ik.
Femminde gaf de opdracht
voor een mannenkaart.


 Hier zie je het gave
pakketje nog een keer.


Dit maakte ik er van!
De flesjes in kalkpapier
zijn zo tof en leuk dat je
er de ritjes doorziet.
Ik koos vooral blauw uit
en daarbij passen de 
houten sterren ook goed.


Vanbinnen plakte ik 
nog een stempel en schreef
weer de leuke zin.
De afdrukjes hiervan 
bewaarde ik voor de
laatste opdracht.
Gaan jullie nog kijken bij

Morgen ben ik er weer 
met doosjes! X

15 opmerkingen:

  1. Allemaal even leuk Sarah, mooi geschreven tekst óók!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Sarah!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super Sarah!! Zo'n heerlijk fris kaartje.
    En de afgelopen week had je ook al van die toffe uitnodigingen. Leuk!! Zo mooi die stans
    Tot volgende week!! Hoe laat??
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mannenkaart is heel leuk geworden, met weer een prachtige geschreven tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart Sarah! tof idee die vellumflesjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie mannenkaart, leuk met die flessen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor.
    Ik zou ook zomaar kunnen blokkeren als ik zo'n pakketje zou krijgen, maar jij weet er gewoon weer een leuke mannen kaart van te maken!
    Ben benieuwd naar je bericht van morgen...... ik maakte het weekend 8 zakjes nav een patroon via jou blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tof kaartje Sarah, leuk idee om de flesjes met kalkpapier te maken, geeft idd een grappig effect

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben zelf ook verwend met zo'n mooi pakket is toch een feestje om er mee aan de slag te gaan hè! Prachtig gedaan Sarah!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die flesjes zijn zeker gaaf! En ook die 'bubble'-tekst en de kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk, Sarah! Zo'n leuke set. Leuk idee om de flesjes met vellum te maken!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke set is dit, je kaartje is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave mannenkaartjes, mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah