zaterdag 9 maart 2019

Make over Ergonomische stoel en bankje bakfiets



Vorige maand gaf ik
iets anders een 
nieuw leven.


De zitting van deze
ergonomische stoel
had zijn beste tijd gehad.
Ik haalde de stof, die met
nietjes vast zat en de 
oude vulling eruit.
Wat was dat een stoffig 
werkje!


Maar toen had ik
dit en kon het denkwerk
beginnen.


Ik maakte twee losse kussens 
en vulde die stevig op.


Met stof die ik eens 
van Nancy kreeg maakte ik
hoezen voor rond de kussens
en het hout te doen,
met een rekker in zodat alles 
goed op zijn plek blijft.
( Geen gedoe met nietjes en zo
zijn de hoezen ook wasbaar )


Zo kreeg de stoel een
hele nieuwe look!


Hier zie je de stoel
nog eens van opzij.


Ook voor het bankje
 van de bakfiets
maakte ik een kussen,
dat onderaan vastzit met velcro.

Twee geslaagde nuttige
projecten.

Alweer weekend!
Vanochtend ga ik voorlezen
in de bibliotheek,
vanmiddag wat knutselen met
mijn nieuwe snijmal en stempel.

Fijn weekend!



10 opmerkingen:

  1. goed idee om met elastiek te werken voor je stoel! En lekker zacht ook met deze stof!
    fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie make-overs, Sarah!
    Echt heel knap.
    Hoop dat het voorlezen leuk was. Fijne dag verder!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel geslaagd, wat een opknapper!
    Hoe was het voorlezen?
    Veel plezier met je Egel-pakketje vanmiddag!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, knap zeg dat jij dat zo aanpakt! Gedurfd! Fijn dat het gelukt is: het heeft allebei een mooie kleur gekregen. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch handig! Ik kan met een knoop aanzetten, dan heb je het wel gehad ;-) Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dat kan jij weer. Echt een duizendpoot. Mooi opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjee. Jij bent ook van alle markten thuis. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat heb je weer prachtig gedaan Sarah, jij kan werkelijk alles, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat ben jij toch goed met stofjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah