woensdag 27 maart 2019

Kleurenkaartenteam: Bordeaux en perzik


Het is weer tijd voor
het kleurenkaartenteam
van Martina.
Deze keer koos ik de
kleuren.


Bordeaux en perzik


Ik liet me inspireren door
mijn eigen gekozen foto
en maakte kleine bloempjes.


Daartussen de mooie
happy tekst van Su
in twee laagjes.


Nog een ' Birthday ' woordje
en klaar was mijn kaart!
Soms hoef je het echt niet ver te
zoeken en siert de eenvoud.

Ik doe mee met
Liftchallenge # 139
2 Sisters on the blog # 25 'cas'


36 opmerkingen:

  1. Precies wat ik schijf vandaag....als het idee er is, is de kaart zo klaar.
    Maar ja, soms is het idee zo lastig, hihi.
    Mooi hoor, de kleuren zijn zo mooi bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een gave CAS kaart! Leuke, vrolijke kleurencombi!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je koos een leuke kleurtencombinatie voor het KKT Sarah! Je kaart is heel mooi met die leuke happy!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah, je hebt ons allemaal goed uitgedaagd moet ik zeggen... een leuke kleurencombo, maar zeker niet akkelijk
    een leuk en lief kaartje is het zo geworden, mooi
    bedankt voor je kleurenkeuze !
    fijn dat je er deze maand (weer) bij was, top !
    nog een fijne dag, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Sarah! Ik heb helaas niet mee kunnen doen dit keer. Volgende keer beter :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi met die tekststans in de twee kleurtjes ! Mooie CAS kaart ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. T was niet simpel. Je kaart is stijlvol en mooi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vrolijk CAS kaartje, vind de kleurencombinatie erg mooi.
    Ga zeker nog wat kaartjes maken in deze combi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel vrolijke kaart, ondanks de eenvoud (of dankzij?)
    Ik vond het geen eenvoudige combinatie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad, eenvoud siert, wat een mooie elegante kkt kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De bloemetjes van jouw inspiratiefoto komen gewoon terug op jouw kaart! Zo mooi. Eenvoud siert, dat bewijs jij hier maar weer eens. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt in deze twee kleurtjes!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi die schaduw bij de tekst en mooi CAS! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vond het best een lastige kleurencombi maar dat is alleen maar goed want ik houd wel van een beetje uitdaging! Jou kaartje is ook helemaal leuk, lief met die bloemetjes en het vrolijke lettertype!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi, die bloemen en de gave stans. Mooie kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk Sarah !
    Bedankt nog voor je kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke rustige kaart in de KKT kleuren.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eenvoud siert zeker! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi dit kaartje in de door jou gekozen kleurencombi Sarah
    Zo fijntjes met die schattige bloemetjes
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een kaartje om 'Happy' van te worden Sarah! Leuk in de KKT-kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige CAS-kaart, Sarah.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat je zegt: de eenvoud siert. Heel mooi gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja was alles maar zo simpel hƩ? Je hebt het mooi gemaakt maar ik kan dit toch nooit verzinnen!! Moet altijd moeilijk bij mij! haha! Maar een mooie combinatie vond ik het! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Sarah,

    Tijd voor mijn blogrondje... Zelfs nog op woensdag!
    Van jouw kaart wordt je instant vrolijk! Dankjewel voor de leuke kleurencombo!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een tof kaartje!! En ik duim met je mee voor de lentekleurtjes voor de volgende keer.
    Tot maandag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Eenvoud siert zeker dat laat je ons met je kaartje wel zien, prachtig. Je creaties van gisteren zijn ook mooi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt heel toffe kleurtjes gekozen, of eigenlijk natuurlijk maar 1. En je kaart is heel mooi! Inderdaad soms hoef je niet ver te zoeken en veel te hebben in de goede kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk gedaan, met jouw gekozen kleurencombinatie! Inderdaad heel geschikt voor de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. leuke en toffe kaart heb je gemaakt.
    bedankt voorje keuze van de kleuren, ik zag eerst de combi niet zo zitten, maar langzamerhand kamen de ideen.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk kaartje in deze kleuren Sarah!
    Leuk dat je weer meedoet deze maand.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi Sarah.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk kaartje, meer is ook niet nodig.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Strak en clean. Mooi gedaan! Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah