zondag 28 april 2019

Bedankt voor de VELE post


*** Dit bericht blijft boven
staan tot 28 april,
zodat iedereen mijn bedanking
in ontvangst kan nemen.
Voor nieuwe berichten
scroll naar beneden ***




Ik werd verwend
met VEEL post
uit blogland!


De paarse collectie.
Bedankt Danielle, Eri, Nele,
Mariken, Mieke en Enny.


De Bordeaux- oranje collectie.
Bedankt Colien, Ellen,
Ineke, Femminde en Yvonne.


De Blauwe collectie.
Bedankt Marfien,
Margo en Chantal.


De lente kaartjes, inclusief
de aprilse grillen en maartse
buien, die we nauwelijks 
gehad hebben.
Bedankt Jeanet, GerJanne,
Hermien en Irene.


De zachte kleurtjes.
Bedankt Daphne, Annick, Diny,
Nancy en Annemarie/Merit.


En ook van familie en vrienden 
kreeg ik deze kaartjes,
waaronder ook 3 
zelfgemaakte.

Ik deed de post allemaal open
op mijn dag, iedereen was erbij,
ook mijn mama en jullie verbaasde
mijn hele familie met alle kleuren,
modellen en creativiteit.

Het verslag van mijn
feestje, lees je HIER.

🐣 Vrolijk Pasen! 🐥

13 opmerkingen:

  1. Wat ben je verwend met zoveel mooie zelfgemaakte kaarten, Sarah.
    Fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, prachtige collectie kaarten heb je gekregen voor je verjaardag! Geniet er maar van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je 40-ste verjaardag Sarah. Wat een hoop feestelijke mooie post heb je mogen ontvangen, heel leuk, lekker nagenieten :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend veel post, zo leuk! Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijne paasdagen Sarah, en wat leuk al die verjaardagspost bijeen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie collectie verjaardags-kaarten, super-tof hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je veel leuke verjaardagskaarten gekregen Sarah, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. amaai, een hele boel, maar ze zijn je gegund en hopelijk had je een mooie dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je zoveel kaarten hebt gekregen!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super dat je zoveel kaartjes hebt mogen ontvangen. Lekker van genieten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ,wat een super collectie kaarten !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je overal en categorie van maakte.
    Mooie kaarten hoor en inderdaad, wat véél.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah