maandag 8 april 2019

Sarah daagt Femminde uit #2


De tweede uitdaging waar ik
Femminde mee uitdaagde is
' Gebruik een embossingfolder '.
Ik gebruikte een oude
vergeten embossingfolder
die ik bewerkte met inkt
alvorens het draaien door
de cuttlebug.
Daarna voegde ik nog wat
accentjes toe met inkt.


Verder koos ik twee cirkels,
het lieve beertje en het woordje
Hugs van Sugar Pea.
Volgende keer is de opdracht
' Doe iets met je inktjes '
Daar ben ik nu ook
al voor geslaagd, maar toch krijgen
jullie er volgende maandag
nog een ander.

Nu ga ik gauw kijken
bij Femminde wat zij maakte!

14 opmerkingen:

  1. leuk en lief kaartje... een opwarmertje voor het kkt ? =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is deze zeker, vanmorgen vroeg sloop hetzelfde idee in mijn hoofd, de schets gebruiken met verschillende folders.
    Je naam maakte ik met mijn silhouette cameo, is dus geen stans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk weer!! Zo mooi met die beinkte embossingfolder. En die popjes van je meiden ook zo tof!! Hier hebben ze nauwelijks naaldvakken helaas. Moet ik ze zelf maar leren handig te worden met naald en draad.
    Tot de volgende maandag en alvast een super feestje gewenst!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart Sarah, leuk hoe je met inktjes de embossing zo mooi tot leven brengt!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n lief kaartje! Tof die techniek met de inkt en embossingfolder, bij mij wil dat nooit zo goed lukken... Hoe staan de voorbereidingen voor je feestje? Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart. Daar word je gewoon een beetje vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje Sarah.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg schattig kaartje met de embossingfolder. Ik heb pas een brayer gekocht om ook eens een folder te beïnkten.
    Wat een prachtige poppen maakten je dochters en heel leuk dat school dat elk 8e jaar doet.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vergeten embossingfolder heb je gebruikt. En je kaartje is erg vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zonnige kaart! Enne ik begin ook steeds meer "oude" dingen weer te gebruiken; heb zoveel en kan nog zoveel daar mee. Jij laat hier zien dat je ze heel goed kan gebruiken, wel heel anders dan je ze in het begin misschien gebruikte... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah