woensdag 17 april 2019

Feestelijke en vrolijke kommetjes


Ik naaide twee weken 
geleden deze
' Bowl Cozy's '
en toen dacht ik dat zou
vrolijk op mijn feestje staan!
Dus werkte ik even
goed door.


Ik maakte er 4 voor
lage brede kommetjes.
Eens je het patroon hebt,
gaat het heel vlot.
Ze zijn gewatteerd, dus
extra zacht 


Ze zijn omkeerbaar.


Ook voor iets hogere 
kommetjes maakte ik een
passend ' jasje '.


Op de foto staan ze met
lekkere hapjes in.
Maar ze zijn ook gezellig
om vast te houden bij soep
of rijst met stokjes...
En ik had al het idee om
ze te gebruiken bij 
het paaseieren rapen.
Maar de eerste bestemming
was op mijn feestje.


De zonnetjes van gisteren,
die deelden ik uit aan de genodigden.
Zo wisten ze achter de toog
welke drankjes er op mijn
rekening kwam.
Ze werden goed onthaald!


Niet Haas ruimt op,
maar Sarah ruimt op...
Het is hier twee dagen heel
hectisch geweest.
De verwarmingsketel moest
vernieuwd worden.
Wat een grote werken!
Twee dagen werkmannen binnen
en buiten en dan nog alle kids thuis...
Ik had het liever op een
ander moment gehad, maar
dat ging niet.
Ze maakten veel rommel
die werkmannen, omdat ze op verschillende
plaatsen moesten boren.
Ik dekte wel wat af, maar overal
lag stof en puin.
Dus ben ik maar ineens
aan een grote schoonmaak
begonnen in de berging.
Wat reorganiseren,
wat wegdoen en
dan borrelen er ook weer nieuwe
naai/ knutsel ideetjes op...

Morgen ben ik er met
het wekelijkse rubriekje.



5 opmerkingen:

  1. leuk, die jasjes en ja, ik ken het: werkmannen in huis. Fijn dat ze komen maar nog beter als ze weer vertrekken, zeker als ze zoveel vuil achterlaten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hoesjes heb je gemaakt voor je kommetjes! Veel sterkte met poetsen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn leuk zeg!
    Je gebruikte er leuke stofjes voor.
    Stond vast en zeker heel gezellig.

    Bah, BAH, dat zijn van die klussen, daar heb je toch gewoon helemaal geen zin in.
    Maar wel je voorjaarsschoonmaak aangewakkerd, dus het heeft ook een groot voordeel gehad😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit, Sarah.
    En succes met opruimen en schoonmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je alles goed voorbereid. Leuke zonnetjes en nu weer die hoesjes. Je feest zal vast geslaagd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah