dinsdag 9 april 2019

Doosjes en zakjes dinsdag #12


Vandaag heb ik twee doosjes
voor jullie.
Het model lijkt op
kleine pizzadoosjes.


Dit is het grote model.
Ik versierde het doosje
met een stempel van 
Reverse Confetti.


Het tweede doosje is kleiner.
Ik gebruikte tweezijdig papier
en een snijmal van MD.


De binnenkant is blauw.
Met een rondjes pons
maakte ik de inkeping.


Hier zie je een collage
van de doosjes.
Ik maakte het doosjes al 
eens eerder om stempelafdrukjes
kado te geven aan Ellen en Mariken.
( Kijk HIER )
En om een vingerpopje
in te steken, kijk HIER.

Mijn feestje komt dichterbij
en ik heb nog wel wat voor te bereiden...
of ik veel tijd over ga hebben voor een
blogrondje, dat weet ik nog niet ...

Fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Wauw, heel mooie doosjes, leuk gedaan ! Ja, "onze" feestjes komen nu vlug hé, ik ga vandaag al taart bakken voor morgen.... :)) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke doosjes heb je gemaakt.
    Je kunt nu lekker af gaan tellen voor je feestje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke doosjes weer Sarah! En omdat ik alweer een paar daagjes niet in blogland was heb ik meteen even verder gekeken. Wat zijn die poppen van je dochters geweldig! Ik hou van dat soort poppen!
    En je uitdaging met Femminde is ook top!
    Veel plezier met de voorbereidingen voor je feestje, voorpret is al heerlijk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk zeg, deze doosjes! Het bloggen schiet er bij mij soms wat bij in, drukke tijden...En ja, jij bijna jarig, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn deze doosjes. Inderdaad ideaal om stempelafdrukjes in weg te geven. Je feestje komt nu snel dichterbij, veel succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk weer.
    Wat maak je toch steeds leuke verpakkingen!!
    Neem je tijd voor je verjaardag, dat is nu best belangrijk. Bloggen komt wel weer.
    (Ik hoop dat mijn kaart al aangekomen is!!!)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah