donderdag 18 april 2019

Elke donderdag een kerstkaart #16


Vandaag heb ik twee 
kerstkaarten
 voor jullie met de 
leuke snijmal van MFT.


Weer heb ik pakjes verwerkt.
De tekst deed ik met embossing.


Zelfde concept, maar toch
 zijn ze anders.
Ik doe mee met
52 WTC.


Ikeapakket #15

Tja en dan begin je op te
ruimen in de berging,
maar dan volgt het waskot,
de gang,...
Er staat al weer wat klaar
voor de kringloopwinkel...
Een lenteschoonmaak!

Er komen nog steeds kaartjes
binnen!
Ik ga jullie nog
bedanken, geduld...

Fijne dag verder!

14 opmerkingen:

  1. Heel mooie, vrolijke kaartjes Sarah ! Ja, opruimen moet ik ook nog doen, na het lange weekend in Holland (Art Specially Event), maar ik ga toch eerst van het mooie weer genieten ! Fijne Paasdagen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kaartjes.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes en wat een tof pakketje ! Vergeet niet om af en toe te pauzeren en even lekker van de zo te genieten he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt al veel leuke kaarten gemaakt met je IKEA pakket!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Sarah, heerlijk dat opruimen, als ik eenmaal bezig ben kan ik niet meer stoppen, hi hi. Succes! Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Opruimen en tussendoor wat kaartjes laten zien, knap gedaan weer Sarah. De mandjes zijn prachtig, een geweldig leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaartjes Sarah en wat een prachtige feestelijke kommetjes.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Sarah! En dat eindeloze pakket van Ikea...
    Gezellig dat er nog steeds post voor je verjaardag binnenkomt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 mooi strakke kerstkaartjes Sarah...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toffe kerstkaarten Sarah!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gave kerstkaarten zijn het! Deze stans is leuk, ik heb hem ook. Geschikt voor veel gelegenheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. weer 2 leuke kaartje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaarten! Jahaa, als je eenmaal gaat opruimen kom je van het één in het ander.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah