dinsdag 8 oktober 2019

Diertjesdinsdag #2/2019



Begin vorige week maakte
ik dit herfstkaartje met de lieve
wasbeer van Marianne Design
en het mooie papier van
Carta Bella.


Dit kaartje doet mee bij
2 Sisters on the blog :
#32 ' herfstkaart '
4 SCB #25: ' In to the woods '

Afgelopen maanden heeft de tijd
met me een loopje genomen en
het lijkt of ik overal 
achter aanloop...
Dat was ook zichtbaar op
mijn seizoensplekje, 
daar was ik blijven 
steken bij de paasversiering!
Elke keer zei ik tegen mezelf
' Ik moet het aanpassen ',
maar door drukte kwam het er
maar niet van.
Laatst zeiden de kinderen nog,
laat het nu maar ineens staan,
het is toch zo weer Pasen.
Maar ik heb het gisteren eindelijk
aangepast en dat voelt zo goed!


Iedereen merkte het op
en kwam rustig kijken.


Moriander keek gisteren trots toe,
want zijn gevilte
pompoen en paddestoel staan
er ook bij.
( Hij maakte ze vorig jaar
in de klas ).

Fijne dag!


16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Jammer dat we dezelfde smaak hebben en de zelfde keuze maken in aanschaf van de diertjes, want deze heb ik ook net besteld en ligt te wachten in de verpakking...kunnen we dus ook niet ruilen.
    Je seizoenstafel is weer heel mooi. En Moriander mag er zeker trots op zijn, want dat heeft hij toch mooi gedaan.
    Vandaag ook nog even rustig aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie herfstkaart! Wat leuk dat wasbeertje! Tijd gaat idd veel te snel, herkenbaar. Moriander heeft dat knap gemaakt hoor, petje af! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Sarah! Leuk dat je je hoekje hebt aangepast aan het seizoen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie herfstklaar met zulke warme kleuren!
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht meteen aan de challenge van 4 Seasons.
    Je maakte een leuke kaart!
    Koriander heeft de creatieve genen van jou, de paddenstoel en pompoen vind ik echt heel mooie geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Prachtige kaart heb je er van gemaakt.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, echt herfstig.
    Je seizoensplekje is ook leuk geworden, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart maakte je met de wasbeer. Mooi dp gebruikte je.
    Je herfstplekje ziet er gezellig uit. Altijd leuk om ook in huis zo met de seizoenen mee te gaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk herfstkaartje en je herfsthoekje ziet er ook weer leuk uit. De paddenstoel is zo leuk!
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie herfstkaart en een leuk herfst tafereeltje heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart met dit wasbeertje! Je seizoensplekje is ook leuk gemaakt! Heb je weer eer van je werk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje! Het wasbeertje past heel goed bij de mooie papiertjes. En wat ziet jullie herfstplek er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje! En toch fijn dat je nu een herfstplek hebt in plaats van een paasplek :-)
    Geniet er lekker van!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooierd, echt een gezellig herfstkaartje!
    Gezellig dat je meedoet met de Into the Woods-uitdaging op het 4 Season Blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge Into the woods bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah