vrijdag 11 oktober 2019

Verwenpost 💌


Ik krijg langs alle kanten
berichtjes dat mijn post
is aangekomen.
Dan kan ik vandaag mijn
kaartje laten zien voor de dames,
die iets wonnen op mijn blog.
Ik ging aan de slag met
gelliplate achtergrondjes.


Met stempels maakte ik
er kaartjes van.


Ik heb me er heel erg 
mee geamuseerd!


Ik gebruikte 1 van mijn eerst
gekochte stempels, waar ook
ponsen bij horen.
' use your stuff ' voelt altijd
goed aan.


Hier zie je ze nog eens alle
zes samen.

Bedankt voor de vele lieve reacties
op mijn kerstkaartje gisteren.
Ik kreeg veel de vraag hoe het gaat.
Mijn energie is nog altijd erg laag,
ik ben ontzettend snel moe.
Mijn lichaam heeft tijd nodig en 
mijn weerstand moet dringend
opgekrikt worden.


Om mezelf een energie boost
te geven verwende ik mezelf
met deze spulletjes!
Daar ga ik me heel rustig mee
bezig houden vandaag! 


13 opmerkingen:

  1. Dat zijn wel een heleboel prachtige kaarten! Beterschap gewenst Sarah, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie kaartje heb je gemaakt Sarah, super! En soms moet je jezelf weleens lekker verwennen, met zo'n leuk pakketje kun jij jezelf vast wel vermaken!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige verwenkaartjes, Sarah! En inderdaad voelt het altijd heel lekker om "je stuff te usen", vind ik ook.
    Jammer dat je energiepeil nog niet helemaal op het oude niveau is. Hopelijk helpt een dagje spelen met leuke nieuwe spullen!
    Fijne dag, groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten maakte je. Je hebt toch wel heel veel plezier van je gellieplate hè?
    Beterschap verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtige kaartjes, tof gedaan ! Spijtig dat je energiepeil nog zo laag is, ja, dat heeft tijd nodig. Nog zoveel mogelijk rusten, maar ook genieten van je mooie nieuwe spulletjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten! En ook ik vind het heerlijk om iets te gebruiken dat je al langer hebt... Hoop dat je je energie snel terug hebt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige verwenkaartjes heb je gemaakt!
    Mooie stempels gebruikt.
    Vervelend dat je nog niet fit bent,Beterschap!
    Gelijk heb je dat je jezelf zo'n mooi pakket geeft.
    Veel knutsel plezier ermee!
    Goed weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier is de snailmail aangekomen dank je wel daarvoor. En wat een mooie spulletjes heb je gekocht, je mag je zelf best eens lekker verwennen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja en 1 van die verwenpakketjes kwam hier binnen met ene heel mooi kaartje. Ze zijn allemaal heel erg mooi! En je hebt gelijk, je moet gewoon jezelf af en toe even verwennen.
    Dat heb ik net ook gedaan....even een bestelling geplaatst. Cadeautje voor mijn nieuwe oude baan, hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk eens aan wat een schitterende kaartjes heb je voor de winnaars gemaakt Sarah...en ook hier viel zo een mooi kaartje in een schitterend envelopje op de deurmat..Heel erg bedankt Sarah voor de mooie hoekstansjes..
    En verder lekker je ding doen...je bent al heerlijk creatief bezig...
    nogmaals THANKS!!
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn kaartje hangt hier te "shinnen" in onze kamer, ik vind het zo lief. Ik ben héél blij met de veertjes stempel, ik ho er vandaag een kaartje mee te kunnen maken.....
    Je hebt jezelf goed verwend, met de nieuw spullen.
    Goed zo, als je weer extra energie hebt kun je er lekker mee aan de slag
    Dat knapt en mens van op!
    Een neem groente en fruit, veel vers, dat help ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn je kaartjes gaaf zeg!
    Doe rustig aan, luister naar je lichaam, maar volgens mij heb je dat allemaal goed in de gaten. En natuurlijk 'moet' je jezelf af en toe eens flink verwennen, daar krijg je ook een boost van!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah