zaterdag 5 oktober 2019

Oefenen met gelliplate #3 ' Kant - Recycle - Embossing '


Begin september was ik
volop aan het oefenen met de
gelliplate.
Deze afdruk maakte ik
met kant.


Op foam plakte ik een stukje
kant uit mijn naaidoos.


Met andere kant maakte ik 
deze afdruk.


Hier plakte ik drie stukken
kant onder elkaar.


Ik vind dat zo'n verrassend effect
drukken met kant.


Met een wc rol maakte
ik verschillende structuren.



Dat leverde ook leuke
afdrukken op.


Met dit materiaal kan je 
ook leuk spelen.


Daar maakte ik deze afdruk mee.


Tenslotte experimenteerde ik
ook met embossingfolders.
Ik lamineerde kaart papier en
emboste het.
Na het afdrukken kan ik ze 
makkelijk schoon vegen.



Dit vind ik ook een hele 
leuke techniek.
Terwijl ik bezig was met volop
vanalles uit te testen, startte ook
de 30 dagen gelprinting challenge
bij Brigit Koopsen.
Op mijn eigen tempo ga ik
alle opdrachten uitvoeren en
verwerken in een boekje.
Maar eerst uitzieken!
Ik had gisteren aardig wat 
koorts...

Fijn weekend!


4 opmerkingen:

  1. Hopelijk lukt het je om dit weekend goed uit te rusten!
    Wat ben jij superleuk bezig geweest. Op de workshop Gelli Plate bij Liesbet Fidder begin dit jaar raadde ze aan om van alles te gebruiken op de plate, jij bent hier echt creatief mee bezig. Benieuwd naar verdere creatieve uitspattingen van jou op de gelliplate!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel voor deze "mini workshop", er zitten wel weer nieuwe tips tussen, dus ga ik deze even "vast leggen"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeetje,wat ben jij goed bezig met die gelli plate zeg. Bedankt voor die goede ideeën. En van harte beterschap.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee goeie ideeën die ik nog niet geprobeerd heb; dat drukken met kant en met embost stuk papier; zien er allebei gaaf uit! Dank voor de tip/inspiratie! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah