maandag 7 oktober 2019

Trots op Aranka!


Ze hadden een toffe dag!
Zo geweldig dat Aranka dat
zo goed deed, ik kreeg gisteren
nog berichtjes van de ouders, dat 
de kinderen zich reuze geamuseerd
hebben. Fijn!


Terwijl ik bezig ben met
de gelliprintchallenge van
september, is Aranka gestart 
met Inktober.
Elke dag plaats ze iets op 
Instagram in een boekje dat
ze zelf ingebonden heeft.
Elke dag een thema met inkt.
Ik ben nu al haar grootste fan en
ik wou jullie toch even
laten meegenieten.
Als moeder geniet ik hier
zo van en voel ik me zo trots.

Ik doe nog steeds rustig aan...
En geloof het of niet, maar
Moriander voelt zich vandaag 
ook niet lekker...
Ik doe mijn best om de moed
erin te houden, maar ik heb het
wel gehad...


5 opmerkingen:

  1. Je mag zeker trots zijn op je dochter! Super gaaf wat ze maakt.
    Doe rustig aan! Beterschap!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf wat Aranka allemaal maakt! En fijn dat het feest zo goed ging... Sterkte verder! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn jullie aan het tobben met de gezondheid en dát terwijl de slechte maanden nog gaan komen, kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent!
    Aranka is onwijs talentvol, rara van wie zou ze dát nu hebben?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk ben je trots!!!!
    Dat mag ook.
    Fijn hè, als je kinderen ouder worden, dan kunnen ze meedenken en gaat alles steeds makkelijker.
    Oh jee, nu Moriander weer..... houdt moed, nog even dan ben je er door een heb je het gehad voor lange, lange tijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kanjer is Aranka! Super dat je dan ook reacties krijgt van andere ouders! EN dan ook nog zulk tekentalent! Je bent terecht heel trots op haar!
    En wat balen dat nu Moriander ook ziek is geworden. Maar dan hebben jullie het maar gehad voor een hele poos hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah