zaterdag 19 oktober 2019

Margo daagt Sarah uit #7


Na een pauze zijn Margo en
ik er weer met tweewekelijkse
uitdagingen.
 Onze laatste uitdaging was in
april 2018, maar we hebben er
weer zin in!


Margo daagde me uit met
deze opdracht.
Skakerkaarten maken zijn
altijd leuk.


Ik koos voor een ster als
schudgedeelte.
Het mooie papier van Su
is lekker vrolijk.


De woorden zijn van MFT.


Ook de binnenkant versierde
ik in stijl.
Margo, het was een hele 
leuke opdracht!
Nu eentje voor jou:


Maak met dit papier van
Marianne Design een kaartje.

Laat je inspireren door
deze kaart.

Gaan jullie ook kijken
op het blog van Margo ?

Fijn weekend!

11 opmerkingen:

  1. Toffe shaker en de volgende uitdaging óók weer héél gaaf!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe schudkaart met de ster, mooi binnen én buiten, altijd leuk zo!
    Je hebt flink gewerkt op jullie knutseldate! tof!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart met die mooie schudster, Sarah.
    En ook weer een leuke nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke schudkaart heb jij ervan gemaakt Sarah, de nieuwe opdracht voor Margo is ook weer spannend...jij hebt er in ieder geval al een ontzettend mooie kaart van gemaakt . Fijn weekend, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schudkaarten, ik hou daar ook van.
    Het effect is altijd zo verrassend.
    Mooie kaart met toepasselijke tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke shakerkaart, Sarah. En tjee, was het echt zo lang geleden, wat vliegt de tijd toch.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt ook iets leuks gemaakt van de uitdaging met Margo. Hier is goed te zien dat je met dezelfde papiertjes iets heel anders kunt maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, leuk dat stervormige schudgedeelte! Op naar de volgende uitdaging, die ziet er ook weer leuk uit!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Sarah
    Wat superleuk inderdaad dat we onze uitdagingen terug gestart zijn ! Ik vind het een geweldig leuke tekst die je gebruikte en wat tof dat onze kaarten zo verschillend zijn ! Ik ga aan de slag met jouw uitdaging, wat een tof papier !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat jullie de draad weer oppakken! EN zo leuk te zien dat je dit papier hebt. Ik heb het tot de laatste snipper op. De kaart is een supermooi met die ster en de tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk om bij jullie beiden te kijken en te zien hoe mooi en verschillend het geworden is! En de koeienkaart is mooi strak en vrolijk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah