donderdag 31 augustus 2023

Congratulations- enjoy the ride



Vorige week was er een vriendin jarig.
We gaan vaak samen naar reggae-optredens,
daarom deed ik de ballon in rood-geel-groen.


De achtergrond deed ik met inkt.
De stempel is van Hello Bluebird.
Het mandje deed ik in kurk.


Vanbinnen versierde ik de kaart nog
met stempels.

Vandaag is het hier de allerlaatste
vakantiedag voor de jongens, morgen
1 dag school en direct weer weekend.
En daar zijn ze blij om!
Jaro heeft zijn allereerste dag in het
middelbaar, spannend!
Voor Nomi is het haar allerlaatste
dag vakantiewerk, zij heeft nog een 
drie weken vakantie.
Aranka doet goed haar best nu ze
weer in haar huisje is, maar het is best 
veel voor haar. Ik ga haar vandaag
wat propere was brengen en een dosis
goede moed en veel liefde.

☀️ Fijne dag! ☀️

 

6 opmerkingen:

  1. Eindelijk weer een blogrondje en wat lees ik goed nieuws Sarah, wat een opluchting al zal het nog een lang traject zijn maar thuis zijn is zó fijn! Ook voor Jaro een nieuwe spannende tijd en voor jou wat meer ruimte om er voor Aranka te zijn nu de vakantie voorbij is. Gezellige kaart laat je zien!
    Lieve groetjes XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sarah,
    Leuke vriendinnenkaart laat je hier zien! Die zal graag ontvangen worden. En het zal wel niet altijd gemakkelijk zijn maar het is mooi dat je Aranka zo veel helpt! Daar zijn mama's voor hé!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, ik hou wel van ballonvaren
    lekker als straks alles weer "gewoon" is . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en ballonvaren een geweldige ervaring om eens gedaan te hebben. Ja het gewone ritme is er weer, voor velen heel spannend en zeer wennen, ook vanuit hieruit veel goede moed voor Aranka XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gave kaart, zo leuk en mooi gemaakt!
    Succes voor je kids en vast een fijn weekend voor jullie allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan komt er iets meer ritme in het dagelijkse leven, nu de scholen weer beginnen, is ook wel weer fijn.
    Aranka zal veel energie nodig hebben nu ze steeds heen en weer moet reizen naar de therapie, maar het zal haar goed doen dat ze rust vind in haar eigen huisje.
    Lief dat jij haar ondersteuning geeft die te helpen met de was (en vast nog meer)
    Je kaartje vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah