woensdag 16 augustus 2023

Moederdag 2023



Gisteren vierden we in Antwerpen
moederdag.
Het was een dag met een lach 
en een traan.
15 mei - 15 augustus, dat zijn drie
maanden waarin we leven in hoop, moed
en kracht, maar ook verdriet en twijfel.
14 mei was het de niet-Antwerpse moederdag,
(die we niet echt vieren hier) maar Aranka
stuurde me die dag toch een berichtje.
Het is lang het laatste berichtje geweest
wat ik van haar heb ontvangen, want enkele 
 uren later belde 's nachts de 
spoeddienst me op 😢.
Ik heb gisteren geklonken op moederdag,
op mijn vier lieve schatten.
Oma en Aranka kwamen ook
gezellig eten.
Vandaag heeft Aranka weer een MRI
scan van de hersenen, morgen en 
maandag volgen er weer gesprekken en 
dan gaan we weer wat meer zicht krijgen
op de toekomst.
Ze zet nog telkens stappen vooruit 👟.

-Dit wou ik gewoon even delen-

Fijne dag!


 

11 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat Aranka Moederdag bij jullie kon vieren. En nog steeds stappen vooruit zet! Spannend die MRI scan, ik duim dat alles goed komt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat Aranka nog steeds vooruit gaat! Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is! Groetjes en zend jullie wat positieve energie... Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sarah,
    Ik hoop dat je voor jouw moederdag toch ook wat goed nieuws mag ontvangen na de scan van vandaag... We denken hier regelmatig aan jullie. Veel succes met de vooruitgang van Aranka!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en ondanks alles toch nog een mooie moederdag. Ik hoop dat Aranka nog steeds vooruit blijft gaan. Ik ga duimen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sarah
    Omringd door je lieve kinderen, wat fijn!
    Heel spannend wat de uitslag voor Aranka zal zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lieve Sarah
    Mooie post schreef je met lieve foto's.
    Laten we hopen dat de scans positief nieuws brengen!! Ik denk aan jou en jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oef, dat zal een heel emotionele rollercoaster zijn geweest. Gelukkig heb je ze nog alle vier en gaat het steeds een stapje beter met Aranka. Ik duim heel hard op positieve berichten in navolging van de scan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je het zo leest komt het weer heel hard binnen.
    Wat een mooie foto collage heb je gemaakt met foto's van je prachtige gezin.
    Ik hoop dat maandag de gesprekken positief uit zullen pakken en dat Aranka er weer kracht uit kan halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om het zo met je kids te vieren. En fijn dat het beter met Aranka gaat.
    En wat super om al die leuke posten te bekijken van de afgelopen 2 weken. Zoveel leuke dingen!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie post over moederdag Sarah, gezellig om het zo samen te vieren. Iedere stap is er eentje...
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, op zulke dagen en zeker met wat er gebeurd is besef je weer hoe belangrijk onze kinderen zijn voor ons en hoe blij we zijn als het goed met ze gaat. ik duim mee voor een mooie uitslag maandag.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah