donderdag 24 augustus 2023

Welkom thuis Aranka #1



Vandaag mag Aranka na
dikke 3 maanden eindelijk
naar huis!


Ik schilderde gisteren deze affiche
met acrylverf.
(Ik tekende de letters eerst met potlood)


Ik hing het gisteren op in haar stekje.


Ik versierde haar huis ook met slingers
zodat ze het feestelijk aantreft.
Vanmiddag gaan we
Aranka en al haar spullen op halen 
en brengen we haar naar daar.
We gaan vanavond ook haar verjaardag
daar vieren met lekker eten en taart. 
De ziekenhuisverjaardag, die willen
we snel vergeten.

Vandaag dus een belangrijke stap
 in de goede richting.
Het vervolg is dagrevalidatie,
3 keer per week, nog pittig,
maar ze is sterk en 
enorm moedig. 💪

Ik verstopte een kaart in Aranka
haar brievenbus.
Morgen zien jullie welke kaart.

Fijne dag!

 

11 opmerkingen:

  1. Wat een fijn nieuws dat Aranka naar huis komt. Wat fijn voor jullie allemaal.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn bericht. Dit is weer een grote stap in de goede richting. Mooi zoals je haar huis hebt versierd. Dat geeft echt een fijn gevoel om zo na maanden weer thuis te komen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sarah,
    Wat fijn dat Aranka eindelijk naar huis mag. Je hebt een prachtig bord gemaakt. Heel leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Sarah
    Wat een leuke versiering heb je gemaakt, fijn dat Aranka in haar eigen huis kan bivakkeren ze keek haar ogen wel uit denk ik zo?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie ontvangst voor Aranka. Knap dat ze weer op zichzelf gaat wonen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd allemaal en wat een gezellige thuiskomst heb je voorbereid. Sterkte met de revalidatie voor Aranka.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt haar huis mooi versierd. Een feestelijk welkom thuis voor Aranka.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met deze belangrijke stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo wil ik ook wel thuiskomen, heerlijk weer in je eigen bed. Dit is genieten voor de hele familie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk allemaal. Je bent echt een warme moeder. Liefs en knuffel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel feestelijk.
    Zo ontzettend fijn dat ze naar huis mag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah