vrijdag 11 augustus 2023

You lift me up



Drie weken geleden maakte ik dit drietal
met een stempelset van Hello Bluebird.
De reeks straalt zomer uit! ☀️


Ik stempelde ze op mixed media papier
en kleurde ze in met mijn Kojmarkers
en een brushpen.


Daarna knipte ik alles uit ✂️


Met distressoxide inkt maakte
ik mijn achtergrond.
Gras sneed ik uit een stukje
groen dat ik ook bewerkte met
distressoxide inkt. 


Rondom kwam een kader.
Mijn achtergrond papier bewerkte ik
aan de zijkant met roze inkt.
Op dit kaartje kwamen 
vos en beer.


Mijn achtergrond is telkens
anders van kleur.


Op deze kaart speelt konijn met
een vlieger, zijn lieve vriend kijkt toe.
Het leven is leuker met een
vriend aan je zijde.


Het laatste kaartje voor vandaag,
vind ik wel schattig met het muisje
dat meevliegt aan het touwtje.


Op alle kaartjes zijn ook bijtjes.


Ik laat de drie kaarten nog een keer
samen zien. Ik had zoveel plezier met
stempelen, kleuren, knippen, puzzelen,
plakken. Dat er morgen nog eentje 
met deze set komt!

Vandaag start Aranka's vrije weekend
al direct na haar laatste therapie.
Ze komt met oma eerst naar hier voordat
ze naar haar huisje gaat.
Het is zo lang geleden dat ze hier
nog was, we gaan pannenkoeken eten
en het vieren dat ze zo goed vooruit gaat. 

Fijne dag!



7 opmerkingen:

  1. Wat een lieve leuke kaartenserie Sarah
    En wat een mooi nieuws dat Aranka thuiskomt voor het weekend Dat mag met recht worden gevierd, geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie kaarten Sarah.
    Wens jullie hele fijne dag samen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke serie kaarten maakte je met deze leuke diertjes. Je kunt het zien aan de kaarten dat je er schik in had ze te maken.
    Fijn dat Aranka thuis komt dit weekend. En groot gelijk dat je dat viert met pannenkoeken. Geniet er van!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn bericht over Aranka, geniet van het moment samen, eet smakelijk.
    Je kaarten zijn superleuk. Ik heb zulke stempeltjes ook weer klaarliggen om te kleuren, zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke serie kaartjes, geniet van de pannenkoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig, toevallig maakte ik ook wat achtergrondjes met inkt pads.
    Ze lijken hier wel wat op.
    Mooi effect geeft dat hè.
    Het is een mooie serie, de achtergrond is net echt een mooi weer dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het met Aranka steeds beter gaat!!
    En wat fijn dat ze bij jullie kan komen, samen met oma.
    Dat zijn momenten om met liefde op terug te kijken.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah