zaterdag 9 maart 2024

Haarbanden



Deze week kon ik ook dit project 
van mijn lijstje afvinken.
De 10 haarbanden zijn klaar.


In januari vroeg Aranka of ik een
haarband kan maken. Ze nam een 
groene mee als voorbeeld.
Ik bestudeerde hem, zocht nog
wat tips op het web
en maakte 1 prototype,
die werd goedgekeurd!


Boven gingen we stofjes uitkiezen.
Het zakje is mijn heen en weer zakje om
stofjes te gaan kiezen. 


Dit werd de keuze.
Ook Nomi koos er twee uit.


Het naaien ging in horten en stoten,
maar deze week heb ik 
het kunnen voltooien.
Deze haarbanden zijn 
voor Aranka.


Hier zie je de hele collectie.
Linksboven zijn die voor Nomi en
rechts boven voor mij.
Aranka draagt veel doekjes in haar
haar, nu heeft ze veel keuze.
Ze was dan ook SUPER blij!

Fijn weekend!




 

8 opmerkingen:

  1. Ook weer een mooi project, Sarah
    En iedereen blij, echt mooi gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jij iets "na kan maken" want nu kon je er ineens heel veel maken. De 1 nog vrolijker en leuker dan de ander.
    En zo netjes genaaid. Het ging dan wel in horten en stoten, maar ze zien er heel leuk uit.
    Ze dragen vast fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De meiden boffen maar met zo'n handige mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zullen vast heel leuk staan, mooi modelletje.
    Bij mij glijden haarbanden altijd direct van mijn hoofd helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n serie, heb je voor elke dag een ander kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Dat project is een leuk tijdverdrijf en de meiden zijn er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat boffen jou meiden met zo’n creamoeder. Wat leuk om die banden te maken, zien er goed en ik zie het gezwoeg niet hoor. Ook jou sprei heb ik gisteren vol bewondering gelezen. Geweldig zeg, en het ook afmaken. Echt knap en zeker vol herinneringen. Ik kon gisteren op de telefoon niet reageren. Maar op de iPad wel. Fijn weekeind, groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Wat ben je hier ook weer goed mee bezig geweest, super hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah