vrijdag 15 maart 2024

Leny 90



Vandaag wordt Leny 90 jaar.
Nancy deed een oproepje om
Leny te verrassen met veel post,
daar doe ik graag aan mee!


Ik wou een chique kaart maken
want 90 dat is toch wel heel bijzonder.
Ik emboste een zwart papier en
daarna ging ik er met bronzen 
gliding wax over.
Dat geeft wel een leuk effect!
Mijn decoratie hield ik
verder in het wit.
De mooie bloemen zijn van MFT.


Met een fineliner schreef ik Leny en
90 en tekende ik nog wat versiering
op de bloemen.
Hopelijk heeft Leny 
het goed ontvangen.

Fijne dag!



 

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi stijlvol kaartje met de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Sarah
    Heel bijzonder voor een bijzondere leeftijd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een chique kaart voor Leny met de bronzen achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zeker een chique kaart Sarah. Wat een goed idee om die bronzen wax zo te gebruiken. Ik zal het onthouden.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met de mooie Embossingsfolder Sarah.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie felicitatie-kaart heb je voor Leny gemaakt Sarah . Volgens mij krijgt Leny heel veel verjaardagspost, zo leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met de wax achtergrond. Geeft een mooi effect met de verder witte versiering.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is inderdaad een hele mooie achtergrond.
    Deze kaart zal goed opvallen tussen de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart maak je voor Leny, mooi effect hè, embossing en gilding wax. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah