zaterdag 16 maart 2024

Sarah daagt Colien uit # 16 'Craft dates'



Vandaag is het weer uitdagingsdag!
Deze keer is het mijn beurt om 
voor Colien een opdracht te bedenken.


Maak met de stansjes van Concord 9 th 
en de twee sets van Marianne design 
2 kaartjes voor creatieve mensen.


Kaartje 1 heb ik gemaakt voor
creatieve mensen met naald en draad.
Het mooie papier is ook van MD.


Kaartje twee hield ik simpel.
Ik vond de primaire kleuren 
uiteindelijk moeilijk te combineren
met ander papier.


Dus koos is voor spetters, want 
vlekken, spetters, stippen horen bij
een creatief proces.


Mijn twee kaartjes nog eens samen.
Ik ben super benieuwd wat het resultaat
van Colien is met deze uitdaging.
Gaan jullie ook kijken bij Colien?

Fijn weekend!

 



11 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes met de hobby spulletjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaartjes echt heel tof! En heel verschillend van wat ik heb gemaakt, dat vind ik heel leuk. Dezelfde materialen en toch een ander resultaat, love it! Op naar uitdaging #17....
    Fijn weekend, grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best een lastige opdracht vind ik.
    Met het ging je goed af.
    Juist leuk, de primaire kleuren in combinatie met de stippen/vlekjes.
    Deze opdracht kunnen jullie weer afvinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, creatieve kaarten voor creatieve mensen. Mooi die spetters bij de kaart met de penselen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke creatieve kaarten, Sarah
    Mooi gemaakt, dat gereedschap lijkt net echt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaartjes
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan Sarah en weer zo heel anders dan Colien heeft bedacht.
    Maar dat is ook de bedoeling denk ik.
    Mooi weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooie kaartjes Sarah. Zo zie je maar dat we met dezelfde spulletjes weer heel andere kaartjes te zien krijgen. Top gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat jij iets heel anders laat zien met dezelfde materialen. Afgelopen week op schildercursus kregen we nog een "spat" tip. spat eens met een oude tandenborstel, met je vinger over de borstel gaan (waar je eerst verf op gedaan hebt)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk zijn deze kaartjes! Knap gedaan met die spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah