donderdag 21 maart 2024

Kerstkaarten donderdag #12: challenge februari 'Reststrookjes en sneeuwvlok'



Hoewel vandaag de lente start! Joepie,
mijn favoriete seizoen 🪻🌼!
Toch een kerstkaartje vandaag, want ik 
wou graag meedoen met de 
februari challenge van 52 WTC
 'gebruik reststrookjes
en een sneeuwvlok'.


Ik gebruikte restjes van een uitdaging met
Margo. Op het rode papier zitten
 sneeuwvlokken.
De leuke stempels zijn van 
Hello Bluebird. 
Ik maakte een setje van twee, maar
de andere krijgen jullie pas
volgende week te zien.

Fijne dag!


 

19 opmerkingen:

  1. mooi restjes kaartje Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk en vrolijk kerstkaartje.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met je restjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de restjes papier. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Sarah en ik moest lachen want ik zag helemaal geen sneeuwvlok, riep Ed er bij en vergrootte de foto, tja....natuurlijk!!!!, genoeg sneeuwvlokken maar ik zag het gewoon niet.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kerstkaart heb je met restjes gemaakt Sarah.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Sarah
    wat leuk dit kerstkaartje gemaakt van restjes!
    Een vrolijke boel op je kaart!
    Ja heerlijk he, het is LENTE, alleen vandaag was het wat frisser...
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Sarah deze restjeskaart.
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kerstkaart met de restjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee mooie kaarten met papierrestjes en leuke stempeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super om zo de restjes op te maken.
    Je gekregen stansjes op de kaarten uit je vorige post heb je ook ontzettend leuk verwerkt.
    Fijne week verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, Sarah! Heel leuk papier en stempeltjes.
    Bedankt voor je inzending voor onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje heb je gemaakt met de restjes en wat een leuke stempeltjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke kerstkaart heb je met de restjes gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn hè dat de lente weer begint. Ik zei vanavond tegen mijn man dat de favoriete maanden er weer aankomen. Gewoon zin in. Je maakte een mooie restjes kaart, een leuke uitdaging. In blogland houden er wel meer van restjes kaarten, ik zie ze regelmatig tevoorschijn komen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gemaakt met deze restpapiertjes !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah