donderdag 31 oktober 2019

A Halloween Hallo


Dit kaartje ging naar Colien.
Ik weet dat ze van 
Halloween houdt.
Het leuke heksje is
van MFT.


Haar jurkje deed ik met
de paperpiecing techniek.
Het bruine papier emboste
ik, het kleuren van de stempels
 deed ik met copics.


Van het papier deed ik aan
de binnenkant ook een strookje.
Daarbij nog en pompoen en
een tekstje.


Bij mijn voorraad enveloppen
uit magazines vond ik de perfecte
envelop! 
De kleuren van de foto zijn
wat anders dan 
mijn vorige foto's maar ik nam
hem nog net voor de kaart de
deur uit ging.
Vanavond gaan de jongens
rond met Halloween.

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig halloweenkaartje heb je gemaakt, Sarah.
    Happy Halloween!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Halloween kaartje Sarah! Heel leuk gedaan, blijf het heksje en de diertjes zo leuk vinden in deze set! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke Halloween kaartje voor Colien , heb zelf ook iets geplaatst voor Halloween , doe er niets aan maar vind het wel leuk om er iets voor te maken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, ik ben er erg blij mee, dankjewel !!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele fijn kaart, en ook binnenin is het weer af.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje is dit zeg.
    Het heksje is toch gewoon een schatje😍

    Leuk dat er bij jullie Halloween gevierd wordt, nog een paar jaar dan is het een feest wat er helemaal bij hoort volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje voor Colien. Ik ken verder nog 1 iemand die het ook leuk vindt. Maar jouw jongens gaan dus wel de deuren langs. Dat gebeurt in delen van Nederland op 11 november.
    Ben nog niet toegekomen aan een mailtje. Komt echt gauw hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah