woensdag 16 oktober 2019

Japanse tas en klein zakje


Ik naaide onlangs dit 
leuke Japanse tasje.
Het heeft een lang en 
een kort handvat,
zodat je ze in elkaar
 kan steken.


Het is omkeerbaar.
Langs de ene kant 
gebruikte ik deze
zwarte stof met
witte pijlen.


Langs de andere kant een
witte stof met zwarte bloemen.


Het model is super handig en
ideaal voor kleine dingen
hier in huis van beneden naar
boven te brengen of 
voor kleine boodschappen.
Ik maakte het adhv een
Japans filmpje.
Ik deel de link met jullie,
ondanks de taal is het 
heel duidelijk.
Kijk maar HIER.


Aranka vroeg of ik een 
zakje voor haar oplader
van haar nieuwe laptop
kon maken.
Van buiten gebruikte ik
een oude jeans van haar.


Vanbinnen een stofje van
mijn oma.
Het groene is een restje 
linnen stof.


De oplader past er perfect in.
Het sluit met een paars lintje.


Ik wou het tasje passend maken
bij haar ontzettend mooie
laptophoes.
Dat was niet zo gemakkelijk,
maar ik ben geslaagd,
ze vond het mooi.

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een handige en mooie zakjes heb je zo gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je het tasje ook maakte. Het is echt geschikt om kleine spulletjes in te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk jouw naaiwrrkjes en nog handig ook !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tasjes, leuk model, die Japanse! En handig zo'n zakje voor de oplader van de laptop.
    Lekker bezig geweest, Sarah :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige 'scheve' tasjes, mooie stofjes ook! Je zakje voor de oplader is ook erg geslaagd, snap dat Aranka er blij mee is.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn hoor, zo’n handige moeder! Het zakje past inderdaad super leuk bij haar laptophoes. En je Japanse tasje is ook leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke zakjes, allebei. En dat zakje voor de lader past inderdaad perfect bij die prachtige laptophoes.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah