zondag 13 oktober 2019

Stickey Sunday # 19 * Smile more , worry less * Art Journal # 18


Op deze natte herfstzondag toon
ik jullie een pagina uit 
mijn Art Journal.
Ik maakte hem op een 
zonnige zomerdag.


De ondergrond bewerkte
ik met blauwe verf.
Met een stencil maakte ik
witte bollen.


Daarop kwamen 
Washi tapejes in
zwart wit 

.

Daarop plakte ik een zeepaardje
en waaiervormpjes.
Deze vormpjes komen van
 een stencil van de Action. 
Ze waren niet helemaal 
goed uitgesneden en
 hingen nog half vast
in de stencil. 
 Ik prutste ze er uit en dacht
daar kan ik nog wel iets mee.


Aan de linkerpagina plakte
ik een servet van een Grieks restaurant
waar ik in de zomer ben gaan eten.
Het werd een mooie 
herinnering pagina.

Vanochtend zaten we om 7.30 al op de bus.
Moriander gaat geocatchen in
de Heide en hij moest al vroeg naar
het station gebracht worden.

8 opmerkingen:

  1. leuk om door het boekje te bladeren met al die herinneringen die dan vast terugkomen ! Mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n toffe bladzijde! Leuk om op die manier weer aan de zomer te kunnen denken.
    Nog een fijne zondag, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pagina in je art journal!
    En je was vroeg op pad, dan... fijne dag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie pagina erbij en wel erg leuk een herinneringspagina! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie herinneringen heb je gemaakt. En die dingetjes van het stencil, is een leuk idee. En vroeg op ben jij gewend toch? Of niet op zondag?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier was het een prachtige nazomer dag Sarah! Je pagina is prachtig.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat vind ik zo leuk aan zo'n boek, je kunt er zoveel herinneringen in kwijt.
    Deze 2 pagina's zijn erg mooi.

    Was het leuk, voor Moriander?

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah