woensdag 2 oktober 2019

Kabouter * Waardering * Top 3 * Happy me



In het weekend lukte het om
met mijn nieuwe kabouter dit
herfstkaartje te maken.


🎢🎡 Op een grote paddestoel
vol met witte stippen,
zat kabouter pinnemuts
op en neer te wippen 🎢🎡

Ik word zo blij van dit kaartje.
Om de kabouter mooi op
 de paddestoel te zetten,
deed ik de maskeertruk.
Zo maakte ik van twee stempels
1 geheel.


Een vriendin van Aranka 
stuurde dit me gisteren op.
Ze gebruikte het voor 
haar ingangsexamen 
voor illustratie.
Ik was zeer ontroerd over
de mooie woorden die ze
over me schreef.
Dat is zo'n grote waardering!
Dit koester ik πŸ’•


Maar in de top 3 staan is
ook altijd fijn.



Mijn bootjes kaartje veroverde
dat plekje
En het geluk kan niet op...


Bij stamping Mathilde won
ik deze leuke set.

Happy me! πŸ˜‰

Vandaag ga ik met de jongens 
op hun vrije dag en met een vriendje
( de mama had geen opvang )
naar de cinema in de stad.
Ik ga het wel rustig aan doen en 
een thermos thee meenemen.
Ik voelde het gisteren al
een beetje aankomen...
 Vannacht kon ik ook
maar slecht slapen. 
Zo'n keelpijn...
Vannacht zat ik zelfs even te 
stempelen beneden omdat ik me
al zo vaak had omgedraaid in bed...
En daar heb ik nooit last van.
Ik hoop dat het hier bij blijft en
ik morgen weer kiplekker voel.
Duimen jullie mee?

Fijne dag!


17 opmerkingen:

  1. ondanks de keelpijn een heel tof en positief blogbericht! superleuk allemaal!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Sarah, die kun je in je zak steken! Wat een mooie en lieve en warme woorden van de vriendin van Aranka. Ontroerend en weer even met je neus op de feiten hoe de kaartjes bij de ontvangers binnen komen. Dat vergeten we misschien wel eens...
    Je kabouterkaart is ook erg leuk! Mooi gemaskeerd.
    Gefeliciteerd met je top 3 plek en de prijs! Wauw wat mooi! Heel veel plezier vandaag. Wordt vast gezellig, maarre....dan moet jij niet de rij gaan sluiten, wat ziek zijn betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje, met die schattige kabouter...
    van harte met je top noteringen...en ik duim heel hard voor je....
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje met kabouter Spillebeen (zo heb ik het vroeger geleerd) Wat een groot compliment voor jou van de vriendin van Aranka. En gefeliciteerd met je toppertje en prijs. Veel plezier vandaag met de jongens, hopen dat je je gauw weer beter voelt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke herfstkaart, Sarah.
    En wat fijn om zoveel waardering te krijgen voor je kaarten en andere projecten. En ook dik verdiend!
    Beterschap en ik duim met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie woorden Sarah altijd fijn als je waardering krijgt van andere. Hopelijk voel je je vandaag kiplekker!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, zo lief dat kaboutertje!
    En zo'n mooie woorden dat je hebt gekregen ♥
    Snelle beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat gaat goed: mooie woorden van de vriendin van Aranka en een terecht plaatsje in onze top 3. Wat een gezellig herfstkaartje, grappig die kabouter! Je stempels hieronder zijn gaaf, mooi gemaakt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, jouw geluk was met je, zowel met het winnen als met de mooie en lieve woorden en ook nog het topplekje en een give-away! Natuurlijk word je daar blij van en terecht!
    Je kabouterkaart is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje ! Gefeliciteerd met je toppertje en je gewonnen prijs. De tekst is echt zo mooi, die heeft echt een mooi plekje zo.
    Hopelijk word je niet ziek en geniet je ook van de film.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Ik houd wel van de kabouter, heb de set ook. Gefeliciteerd met je top kaart en je prachtige prijs! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit bericht tovert een reusachtige glimlach op mijn gezicht. Zoveel moois bij elkaar... Je kaart, je topplaatsje, die ongelofelijk leuke stempelset en bovenal die mooie tekst van de vriendin van Aranka. Ik hoop dat ze door haar ingangsexamen geraakt! Hopelijk blijft je keelpijn niet te lang duren... Veel thee drinken is goed tegen de keelpijn - dat is dan het enige positieve eraan...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och, wat een schatje zeg. klasse gemaakt. En leuke plekken heb je gehaald en ene mooie prijs gewonnen. Maar het briefje van je dochter haar vriendin kun je vast lang op teren. echt zo lief! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Sarah,

    Wat een super leuke kabouterkaart!!
    En wat een ode kreeg je!! Geweldig toch als jouw werk zo gewaardeerd wordt hΓ©?
    Geniet er maar van...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kabouterkaart, en die waardering heb je zeker verdiend hoor ! Hopelijk ben je spoedig beter ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En bericht met alleen maar lieve en leuke tekst, behalve het laatste stukje.... niet ziek worden hoor.
    Door het maskeer trucje had je zomaar opeens een lieve kabouter op je kaart, zo goed bedacht.
    Lekker slapen weer straks een dan morgen gezond op.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met recht een happy week voor je; fijn! En kabouters en paddenstoelen; ze horen gewoon bij elkaar en zo op de kaart zijn ze leuk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah