zaterdag 26 oktober 2019

Sarah daagt Colien uit #5


Voor deze keer heb ik eens 
mijn best gedaan om het kaartje
extra leuk op de foto te zetten.
Een paar herfstvruchten erbij
en je hebt direct een sfeer foto.
Daar is Colien altijd zo goed in.
Nu wat meer over de uitdaging.


Ik gaf Colien dit afdrukje
van stempels van Lawn Fawn.
Samen met houtpapier
van Marianne Design
moesten we beide
 een kaart maken.
Extra opdracht:
- verwerk een cirkel
- gebruik geel en oranje papier
( effen of dessign ) 


Bij mij werd het dit.


Ik stanste gras uit 
geel papier.
De stempels kleurde ik
met copics.
De cirkel deed ik in
oranje design papier.
Volgende maand is er nog 
een laatste opdracht van
mij voor Colien met de
vogelverschrikker,
maar dan helemaal
anders...
Nu ga ik kijken bij 
Colien. 

Fijn weekend!

12 opmerkingen:

  1. super leuk kaartje Sarah.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje, mooi met het blauw erbij, maakt het fris!
    Nog 1 uitdaging te gaan, daarna mag je wat opdrachten van mij verwachten als je dat leuk vindt... :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou jullie zijn goed geslaagd hoor met de uitdaging! Ook al zo'n leuk kaartje! Was een moeilijke en uitgebreide opdracht voor jullie maar ook jij goed geslaagd. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een leuke kaart gemaakt met deze opdracht, mooie kleurtjes bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met die lieve vogelverschrikker. Ik heb al gezien wat Colien er mee gemaakt heeft. Ook al zo leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Sarah. En wat een mooie opdracht. Heel vrij, maar toch wat specifieke dingen die 'moeten'. Ik ben benieuwd naar de laatste opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die leuk zeg,mooi uitgevoerd. Groe tjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben gewoon een beetje verliefd op de vogelverschrikker😍
    Schattig kaartje is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een lekker vrolijke kaart! Echt herfst in die kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah