zaterdag 12 oktober 2019

Sarah daagt Colien uit #4


Ik heb Colien twee weken
 om uitstel moeten vragen , 
maar vandaag zijn
we er weer met een uitdaging.


Met deze stempels moesten
we een kaartje maken ,
een speciaal kaartje.


Van voor hield ik het heel 
eenvoudig, je ziet alleen
 het lieve vogeltje en
feestelijk papier van SU.
Het lijkt een gewoon kaartje
maar ...


Vanbinnen ontpopt zich 
een hele feestbende !


Het is een super tof
model, dat ik tegen kwam op
Pinterest.
Het leek me een leuke opdracht
en dat was het ook.
Het linkje naar het 
You tube filmpje vind je 

Nu ga ik gauw bij Colien kijken,
die haar bericht twee keer heeft
verplaatst omdat door de
ziekenboeg ik niet tot
knutselen kwam.

Fijn weekend!

17 opmerkingen:

  1. Dit zijn zulke leuke kaartjes.
    Ik maakte ze ook al vaker.
    Ik vind de verrassing zo leuk.
    De voorkant is rustig, de tekst vraagt om een snelle opening van de kaart een dan zie je ineens 1 grote gezellige boel.
    Mooi papier gebruikte je op de voorkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wát leuk! Dank voor de link Sarah, dáár ga ik zéker wat mee doen!
    Goed weekend, xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappig en lief kaartje en wat een verrassende binnenkant ! het hele orkest speelt ! leuk
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje, Sarah! Het is echt feest binnenin je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was het wachten meer dan waard: wat een mooie uitvoering van het model! De voorkant is erg vrolijk, tof en de teksten aan de binnenkant zijn erg gaaf! Op naar de volgende 'opdracht' en die is al snel...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart!! Ik hoop dat het weer iets beter gaat met je.... fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje met een verrassende binnenkant. Nog extra verrassend door de CAS buitenkant van het kaartje. Erg leuk!
    Ik hoop dat je je weer wat beter voelt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag je idee bij Colien, zo leuk! Ik heb het filmpje opgeslagen dank daarvoor! jouw uitvoering vind ik ook erg gaaf, super vrolijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Sarah, en dan die binnenkant GEWELDIG! Wat een feestje als je die kaart open maakt!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje met een superleuke binnenkant, heel leuk gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé, supertof met die verrassende binnenkant!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo'n pop-up kaart. Heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhhh, wat een schatje.
    Zo leuk l die beestjes en een mooie voorkant ook.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kaart Sarah, de "eenvoudige" voorkant en de grote verrassing aan de binnenkant.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat verwacht je niet... wat is dit een leuke kaart geworden zeg!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah