donderdag 14 november 2019

Elke donderdag een kerstkaart #46


Tussen alle drukte toon ik
jullie dit kaartje, wat ik een paar
weken geleden maakte.


Het papier is een ' oudje '
van het Kruidvat en past
perfect bij de vakjes waar de
schattige rendiertje inzitten.
( Van Hello Bluebird )
De houten knoopjes zijn 
een leuk extraatje.


Ik maakte er ineens twee,
dat schiet goed op.
Ik doe mee met


Van dit moet ik er ook
twee maken.
De appeltjes zijn hier netjes
geschikt op bladerdeeg.


Hier is de taart overgoten met een
mengsel van boter, meel, amandelmeel,
palmsuiker, ei,...
Er bovenop strooide ik
geroosterde hazelnoten.
Nummer 1 staat in de oven!
Seffens maak ik nummer 2.
In de tussentijd huishoudelijke
klusjes zoals de was en stofzuigen.
Straks een ouderavond.
De taarten zijn voor de
pasta avond morgen op school.
Die organiseert Aranka met 
haar klas om geld in het laatje 
te brengen voor hun eindreis.
Ze vroeg of ik voor het dessert
van die heerlijke appeltaarten
wil maken.
Dan doen we dat!
Met een afwasmachine die
net stuk is, is het wel een klusje,
maar het ruikt hier al heerlijk!
Druk dus zoals ik al vermelde
gisteren! Bedankt voor al 
de lieve reacties. 

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke gevarieerde dingen weer op jouw blog. Zo leuk om te zien. Wat super leuke kaartjes (mooi dat trapmodelletje), heerlijke taarten en die gehaakte mandjes ookk zo leuk. Tof allemaal. Hier een relaxed dagje. Ik maakte met jongste dochter die vrij is net een puzzel van 180 stukjes. Ze is daar zo goed in. Leuk!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke lieve kaartjes, en wat ziet die taart er heerlijk uit< daar zullen ze van smullen...
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaartjes met die schattige stempeltjes
    succes met je taart ziet er lekker uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, Sarah, wat schattige kaartjes, prachtig gedaan ! En je taart ziet er heerlijk uit, ja, ik schreef al eens dat jij een echte "bezige bij" bent ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve rendierkaartjes maakte je. Prachtig hoe het papier allemaal goed combineert. En handig om er dan twee te maken als je toch bezig bent.
    De taarten zien er heerlijk uit. Ik denk dat ik dat ook ga proberen. Doe je gewoon wat door elkaar voor er overheen? Als je tijd hebt zou ik de hoeveelheden wel willen weten....
    De gehaakte manden hieronder zien er ook heel mooi uit! Je bent maar een creatieve bezige bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kerstkaarten, tof die houten kerstboompjes! Mmmm je appeltaart ziet er ook heerlijk uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijk kaartjes en je appeltaart ziet er heel lekker uit.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaartjes heb je gemaakt Sarah, met de diertjes wordt je kerstkaartje altijd vrolijk. Ook het papier is erg gaaf. bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee vrolijke kerstkaarten in leuke kleuren en met lieve rendiertjes Sarah. Je taarten zien er yummie uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 geweldig mooie kerstkaarten Sarah...zo een schattige rendiertjes erop
    En die appeltaarten zullen ook wel heerlijk zijn...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee erg leuke kaartjes en twee heerlijke taartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartjes zijn echt superleuk en ik vind dat je echt een supermama bent hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heerlijk uit , ruik het bijna !
    Mooie kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Sarah met wel weer hele leuke stempeltjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Sarah
    Wat leuk die fleurige rendier kerstkaartjes!
    Oh wat zien die taartjes er lekker uit en wat gezellig he dat bakken, ik doe het ook erg graag en het geeft zoveel voldoening he!
    Veel succes met alles!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Door mijn drukke en vooral lange werkdag een dagje later, maar ik kom toch gezellig nog even kijken! Wat een schattige kaartjes, Sarah! Leuke kleurtjes, leuke rendiertjes. En heerlijke taart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een dagje later, maar je hebt weer een hele leuke kaart gemaakt, en je taarten zien er heeeeel lekker uit. En je kaartje van vandaag is zo mooi van kleur.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat later dan anders, maar schoonpa is in het ziekenhuis, het is dus (nog) wat drukker dan gewoonlijk..
    tof kaartje, superleuke stempeltjes! En je appeltaarten, njammie!
    Groetjes en fijn weekend
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah