vrijdag 8 november 2019

When friends gather...



Het is echt herfst.
Bladeren die vallen,
vroeg donker, koud...
Maar de herfst brengt 
mensen ook gezellig samen.
Dit kaartje maakte ik
voor een goede vriendin.
Vorig jaar maakte we samen
Sint Maartens pompoenen
op school.
Het zijn mooie 
herinneringen.


Dit jaar door drukte deden
we het elk apart thuis.
Deze foto is van vorig jaar.


Mijn kaartje ontstond
nadat ik deze achtergrond maakte.
Ik werkte met distress inkt,
een stencil met blaadjes en
de Gorgeous Grunge 
stempels van Su.


Daarop kwamen lieve
stempels van 
Hello Bluebird.


Het ontbijt vanochtend 
was een man te paard.
Vanavond vieren ze 
op school SintMaarten.
Morgen toon ik de 
pompoenen die ik maakte
en misschien wat foto's 
van het feest.

Het was een drukke week,
de kinderen gaan blij zijn met
een extra lang weekend. 

7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk herfstig kaartje Sarah!! Echt tot gedaan. Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig herfstkaartje! En die tekst is zo waar: friends zijn echt superbelangrijk en het verzamelen van herinneringen ook. Jullie ontbijtje ziet er lekker uit. En een lang weekend? Das boffen. Hier niet, hoor. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig herfstkaartje heb je gemaakt Sarah! Geniet heerlijk van het lange weekend.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi en lief herfstkaartje. Ook je kerstkaart is mooi met het fiere hert erop. Geniet van jullie lange weekend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje, je achtergrond is prachtig! Fijn weekend!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geniet van het verlengde weekend. Hopelijk tijd om ook wat creatief bezig te zijn !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah