woensdag 27 november 2019

Kleurenkaartenteam : Olijfgroen en roze


Margo mocht het nieuwe 
kleurenduo kiezen.
Ze nam mijn olijfgroen mee
en koos er roze bij.
Bij onze vorige knutseldag wist
ik al welke kleuren het gingen
worden en ging toen al
aan de slag.
Ik was dus alweer 
heel erg op tijd.
Heerlijk!


Met de mooie teksten van Margo
en de bladeren was de kaart zo klaar.
De achtergrond maakte ik met
distress Paint.


Op het rijstpapier geeft de 
distress Paint een leuk effect. 

Gisteren was het gezellig bij Margo.
We waren WEER heel productief.
Morgen laat ik al wat zien!

Andere deelnemers van het
KKT vind je bij Martina.




34 opmerkingen:

  1. Toffe beterschapskaartje met de kleurtjes van het KKT!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, mooi tekst ook! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Sarah! Heel mooi, die spraypaint op het rijstpapier. Mooie strakke kaarten, echte blikvangers met die teksten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave achtergrond en die tekststempel super tof!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, leuk effect inderdaad op het rijstpapier!
    Helaas nog geen kaartje van jou hier in de bus... hoop dat ie niet kwijt is geraakt :(
    Mijn pakketje voor jou gaat vandaag op de bus, moest nog wat dingen toevoegen en dat lukte de afgelopen dagen niet ivm lange werkdagen. Maar het komt eraan, hoor!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk effect op het rijstpapier die moet ik onthouden!!
    Mooie Get well card.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Die tekst past er helemaal bij.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn zo op tijd te zijn! En een super mooie kaart! Schreef je de letters zelf? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaart!!!
    daar knap je wel van op als je die in de brievenbus krijgt.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Sarah
    Wat een mooi beterschapskaartje heb je gemaakt!
    Prachtig dat roze bij groen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi is die achtergrond, heb nog nooit rijstpapier gebruikt, maar het ziet er gaaf uit. Prachtige kaart.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi ! En de bladeren bovenop de kaart geven veel effect op de kaart. Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw wat een toffe kaart Sarah!!
    En fijn dat je zo'n leuke dag met Margo had. Heerlijk samen knutselen.
    En wat een toffe productie tissueboxen en zakjes. Zo mooi gemaakt. Welk patroon gebruik je voor de tissuebox??
    Ik hoor het graag (staan ook nog op mijn to do lijstje)
    Tot het volgende KKT (en vast nog wel eerder)!! Altijd weer een feestje.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een plezier zul jij gehad hebben bij het maken van deze achtergrond, wat ziet die er gaaf uit! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo'n mooie kaart moet zeker helpen om een zieke weer op de been te krijgen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik herinnerde me deze niet meer.
    Wat mooi he met die paints en indrrdaad, die teksten zijn prachtig
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi kaartje maar ik moest wel eerst even nadenken wat er nu eigenlijk staat! Kon het eerst niet zien maar nu zie ik dat er Get Well staat! haha! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig kaartje weer Sarah...mooi die achtergrond gemaakt met die paint spetters...en die grote tekst komt daar prachtig op uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gezellig dat je bij Margo was en zo productief bent geweest! Je kaartje is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi Sarah! Daar knapt de zieke vast van op. Mooie tekststempel is dit ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Inderdaad een heel mooi effect, die verf op het rijstpapier. Het werd een heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Sarah,

    Voila, werkdag zit er op en ik moest niet naar de kliniek vandaag (van-mama-verbod-gekregen ;o)!) dus heb ik me een tas thee gemaakt en ga het volgende uur mijn rondje bloggen...

    Wat een stijlvolle kaart maakte je... Leuk hoe je de kleuren combineerde!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel knap resultaat, mooie achtergrond. wel leuk als je het op voorhand weet.
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart Sarah, leuk als je samen zo lekker bezig kan zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. superleuk resultaat geeft dat ! mooi kaartje is het geworden
    bedankt weer, dat je er deze maand bij was !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Eenvoudig, maar leuk. Altijd handig als je je eigen achtergrond in de juiste kleur kunt maken.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat laat maarhier ben ik dan met mijn reactie voor de KKT kaart. Zag ik gelijk de andere leuke kaarten. Wat ben jij productief zeg. Deze combi vind ik geweldig en heel mooi uitgevoerd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah