donderdag 13 februari 2020

Kerstkaarten - donderdag #7


Vandaag is het weer tijd
om een kerstkaart te tonen.
Deze keer eentje in 
traditionele kerstkleuren.


In combinatie met een tekst
uit een DIY pakket van het Kruidvat.
( Daar heb ik al zoveel kaartjes mee
kunnen maken )


Het vogeltje en de kleine tekst
zijn ook oude stempels van het kruidvat.
Ik heb me voorgenomen om niks
nieuw te kopen dit jaar, maar te 
gebruiken wat ik heb.
Ik doe weer mee bij 52 WTC
en bij Kerstmix waag ik ook
een kansje.

Vandaag hebben de dames 
geen school.
Aranka heeft met haar klas een
Valentijnsactie opgezet.
De opbrengst gaat naar hun eindreis.
Voor die actie gaan we vandaag 
70 labels en 20 doosjes maken.
Hopelijk kan ik morgen wat
foto's laten zien

Fijne dag!


22 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje weer, Sarah! En het voornemen herken ik wel... moeilijk! Zoveel verleidelijks! Maar ik hou me sterk ;-)
    Wat leuk, zo'n Valentijnsactie om geld voor de reis in te zamelen. Succes!
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sarah
    Mooie kerstkaart mooi in eenvoud!
    Fijne dag met de knutselarij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kerstkaart Sarah, gaaf achtergrondpapier ook. Mooi voornemen heb je gemaakt :)
    Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, zo schattig met dat vogeltje ! En ja, het is weer om te knutselen, veel succes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met dat schattige vogeltje erop, leuk dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaart met echte kerstkleuren. En ja hoor, als we eens gaan neuzen wat we allemaal aan materiaal hebben, dat we niet of bijna niet gebruikt hebben, dan kunnen we best nog een paar weken verder.
    Ben benieuwd naar je knutsels van vandaag, geniet ervan en tot,morgen, dan kom ik kijken.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Sarah....en succes vandaag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje met deze tekst! Leuk dat voornemen, heb ik ook wel eens!! Totdat er weer wat op mijn pad komt en dan ben ik toch weer verkocht! haha!Dus, ik doe het maar niet meer! Probeer me in te houden dat is alles! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is leuk Sarah en ik gebruik ook nog heel veel "goud van oud" want je kunt niét aan het kopen blijven en hoeveel van "bijna hetzelfde maar nét even anders" wil een mens hebben?
    Fijne dag, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief kaartje,
    succes met al de labels en doosjes...
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is wel een heel lief kaartje met het kleine vogeltje!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige stijlvolle kaart heb je gemaakt Sarah!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een super schattig kerstkaartje, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een mooi pakket geweest, zeker geen mis loop!
    De sport is dan vooral om er zoveel mogelijk kaartjes mee te maken.
    Goed voornemen, bekijk wat je hebt en gebruik het!!
    Waar verzinnen jou kinderen toch altijd leuke dingen.
    Ze hebben maar geluk met een moeder zoals jij, je kan ze helpen en je hebt ook de materialen voor hulp.
    Ben benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk weer Sarah !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. alles is zo verleidelijk he, maar met wat we hebben kunnen we inderdaad al heel veel maken... Heel mooi tekstkaartje op je kaart, tof vogeltje ook!
    Je hebt het altijd maar wat druk met je kids! Hopelijk was het leuk samenwerken vandaag, met een goeie opbrengst...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is super! En het nekkussen uit je vorige post had ik gemist maar is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel lief en vrolijk kerstkaartje Sarah. mooie tekst erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig dat je weer mee doet met Kerst-Mix :-) Gave kaart Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart ;o)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. helemaal leuk kaartje !
    fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi zo rustig en warm met deze kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah