zaterdag 8 februari 2020

Never stop dreaming * Top 3 en extra vermelding




Vandaag toon ik een kaartje
dat ik al een tijdje geleden maakte,
maar nog niet toonde.
Voor dit droomkaartje koos
ik zachte kleuren uit.


Op het bovenste papier
met een subtiel ruitje
 stempelde ik veertjes.
Het onderste papier is vrij druk
design papier maar door
het gescheurde strookje
lila papier
komt er toch weer rust 
in de kaart.
Never stop dreaming
stempelde ik op het strookje.
Op het laatste voegde ik nog
happy Birthday van LF toe. 

En kijk eens,
ik ontdekte dat er nog
kaartjes een nominatie of 
een vermelding kregen.


Het berenkaartje kwam in
de top 3 bij de challenge
kinderkaart- strepen bij
Carlins's kaartenparadijs.


En onderstaande nominatie
vind ik zo leuk.


Ik maakte zoveel kaartjes
met stippen dat ik een
extra vermelding krijg.
Ik was er helemaal
voor gegaan!

Bedankt dames van
4 Season challenge.

Mijn energie was gisteren
al iets beter.
Het weekend is druk en ik hoop
dat ik spaarzaam kan om gaan
met mijn energie zodat ik na
het weekend niet weer dagen
in de zetel beland.

Bedankt voor jullie lieve
reacties met beterschapswensen.

Fijn weekend. 

11 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Sarah.
    En gefeliciteerd met al je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi in die tintjes en ik hoop dat jouw toppertjes je een extra boost geven, take care Sarah!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sarah, je kaart is heel mooi geworden en de toppertjes die verdiende je wel met al je stipjes. Ik vond ze ook mooi. Verzorg je maar en ben je alvast wel beter na het weekend,
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Sarah in mooie zachte kleuren! Gefeliciteerd met je nominatie! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sarah
    Inderdaad een mooie dromerige kaart heb je gemaakt!
    Doe lekker rustig aan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat drukke papier ken ik, dat ligt ook al jaren in mijn kast :) Mooi kaartje heb je gemaakt ermee.
    En nogmaals proficiat met je kaartje bij Carlin's Kaartenparadijs en ook met je andere nominatie.
    Prettig weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Sarah!
    En je hebt wel geluk met je toppertjes.....gefeliciteerd!
    Heel veel beterschap en doe maar rustig aan,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker een mooie kaart.
    Dat strookje lila doet het hem, dat vind ik een hele mooie onderbreking wat deze kaart in balans brengt.
    Gefeliciteerd met je 2 toppers.
    Ik moest lachen om je stippen kaarten, jij ging helemaal los op deze challenge, zo grappig.
    Leuk dat ze je een extra vermelding hebben gegeven bij 4 Seasons.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart
    leuk dat je in de prijzen viel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een mooie kaart, zo zachte kleuren ! Proficiat met je toppertjes en hopelijk kom je goed het weekend door. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weer een leuke kaart en gefeliciteerd met je toppertjes altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah