zaterdag 15 februari 2020

Margo daagt Sarah uit #10


Het is weer uitdagingsdag!
Deze keer daagde Margo
me uit.


Met dit papier
 van Marianne Design
moesten we een
 schudkaart maken.


Omdat het papier zo
zacht van sfeer is, wou ik
mijn kaart niet te veel beladen
en hield ik ze ook sereen.


Het mooie vosje van Marleen
mag pronken op de kaart.

Nu ben ik benieuwd wat
Margo er van maakte.
Gaan jullie ook kijken?

Mijn volgende uitdaging
voor Margo:


Maak met deze spullen
van Marianne design
een babykaart.

Ik zie net dat dit bericht
nummer 1500 is!
Dat gaat goed!

Fijn weekend!

14 opmerkingen:

  1. Het is een super leuk kaartje geworden met het schudgedeelte erbij!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke kaart gemaakt voor de uitdaging met Margo. De vos komt heel mooi uit het de zachte kleuren van het papier en de glitters.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Sarah ! Zo leuk met het vosje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je goed bedacht, om de kaart rustig te houden.
    Wat een mooi idee om in het schud gedeelte de leuke tekst te plaatsen.
    Ik vind het ook een beetje een stoere kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat mooi! Ik heb nog nooit een schudkaart gemaakt... Goed dat je de kaart rustig hebt gehouden, dat vind ik zelf ook het mooist ;-) Dat vosje is ook helemaal geweldig!
    En het volgende pakketje ligt al klaar, spannend ;-) ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is zeker zo mooi als die van margo Sarah,leuk gedaan samen.
    Lieve groetjes, wilma Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi lief kaartje, je hebt al superveel berichtjes geplaatst, ik geniet er nog steeds van . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg leuke shaker kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Sarah
    Heel leuk dit schudkaartje en inderdaad op deze manier komt het dp heel goed uit, de tekst overigens ook!
    Ik ga snel bij Margo kijken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook een heel mooie kaart, net als die van Margo ! Leuk met die vos erbij ! En proficiat met 1500 berichten !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je 1500 ste blogpost Sarah! En je kaart is prachtig!! Leuk dat jullie elkaar op deze manier uitdagen. Heeft de Valentijnsactie nog een leuk bedrag opgeleverd voor de reis? Ik kan me voorstellen dat die leuke doosjes goed verkocht werden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een mooi aantal 1500, gefeliciteerd. Je kaartje is mooi Sarah.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer zo anders als dat ik bij Margot zag; leuk hoe verschillend de uitwerkingen zijn! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah