donderdag 6 februari 2020

Kerstkaarten- donderdag #6


Ik liet vorige week al
een reeks met de lieve poesjes
van Newton's Nook Design zien.
Maar ik bewaarde nog eentje
om deze week te tonen.


Deze kaart vind ik zelf
wel een hele leuke.
Door een hulstblaadje meerdere
keren te stempelen maakte ik
mijn eigen designpapier.
Rond het papier bevestigde
 ik een kader.
Op de rand van het kader
plakte ik het poesje.
Haar muts zette ik op
de mooie kerst letters.

Deze kaart laat ik weer
meedoen bij 52 WTC.

Het is hier stil...
Sinds vorige week breng ik
de grootste tijd door in de zetel.
Maandag was ik even wat beter 
( en heb ik te veel willen doen 
of moeten doen - bergen was die
om hulp schreeuwden )
Maar sinds dinsdagmiddag is
rusten de boodschap.
Ik hoop dat het snel weer
keert, ik heb nergens fut voor.
Alleen wat hangen in de zetel met de
plaid van mijn papa over mij...

Lichtpuntje van de dag!
Ik zie net dat ik bij de gelukkige
winnaars ben van de
5 jarige challenge bij 52 WTC.


Met dit kaartje.
Dit maakt me blij!

23 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig kerskaartje heb je gemaakt, Sarah.
    Nog maar even een paar dagen rustig aan doen dan maar. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt met het lieve poesje op je zelfgemaakte achtergrond. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Beterschap gewenst, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat vervelend dat je je zo lusteloos voelt...goed je rust nemen maar.
    Je kaartje is een lieverd,
    En van harte met je gewonnen prijs, je kaartje was ook TOP!!!
    leuk dat je van de week meedoet met de week challenge.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaartjes vooral met de huisjes vind ik leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Sarah, wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Beterschap!
    Je kaartje is tof, dat poesje is zo'n schatje. En heel leuk met de hulstblaadjes.
    En gefeliciteerd met je topplaatsje uiteraard!
    Fijn dat je meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat stempelwerk als achtergrond. Leuk kaartje en proficiat met je winnend kaartje.
    Psst, ook al gekeken op Carlin's Kaartenparadijs ?
    groetjes en beterschap,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, weer een heel schattig kaartje ! En proficiat met je winnende kaart ! Rust nog maar goed, ik hoop dat het vlug weer beter gaat. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Sarah
    Ah, ik miste je wl in blogland, je bent dus ziek, van harte beterschap voor je!
    Je poezenkerstkaart vind ik weer helemaal super!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk kaartje en zeker leuk gedaan met de muts aan de letters opgehangen! Jammer dat je ziek bent! Helemaal niet leuk! Beterschap maar! Gefeliciteerd met je gewonnen kaartje, het was heel moeilijk om te kiezen hoor!En bedankt voor je bijdrage aan deze week van 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schattige kerstkaart en heel veel beterschap gewenst.
    Bovendien gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaart met dat lieve poesje tussen de dwarrelende hulstblaadjes Sarah. Wat naar dat je ziek bent, van harte beterschap. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    Leuk dat je meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Sarah, Ik vond het al zo verdacht rustig hier maar nu begrijp ik waarom. Kalm aan maar en hoop dat je gauw weer de oude bent. Je kaartje is weer super mooi!!
    Alvast een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super schattig!!
    Dat mutsje, aaaah, lief zeg!!
    Ik dacht dat het disign papier was, maar ik lees dus dat je het zelf hebt gemaakt, dat is goed gelukt zeg.
    Wat vervelend dat je ziek bent, zo te lezen kun je er niet veel aan doen, alleen laten gebeuren en slapen.
    Sterkte en laat de kinderen en beetje voor je zorgen, je moet in ieder geval goed blijven drinken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel beterschap. Niks aan als je je zo voelt.
    Je kaartje is weer een leukerd met het mooie katje.
    Gefeliciteerd met je prijswinnende kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk poezenkaartje Sarah!
    Ik wens je van harte beterschap en gefeliciteerd met je prijs bij 52 weeks!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze is erg leuk, de poes is al beroemd aan het worden :-)
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuke kaart met je gestempelde hulstblaadjes. Wat leuk dat de gewonnen hebt met de vorige challenge.
    Veel beterschap toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. proficiat met je winnende kaartje bij onze verjaardagschallenge! Ook deze week weer een leuk kaartje.
    Rust maar goed uit, hopelijk ben je snel weer opgeknapt!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Niet te lang sukkelen hoor, beterschap.
    Je kerstkaartjes zijn mooi en wat leuk dat je gewonnen hebt bij 52WTC.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk kaartje, ik dacht dat het poesje de muts verloren was. Beterschap hoor. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje! EN wat jammer dat je nu toch ziek geworden bent. EN dan kun je maar beter echt rustig aan doen, anders sleept het zich voort en ben je veel langer ziek. Beterscahp!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk kaartje weer Sarah! Gefeliciteerd met je topkaartje en beterschap gewenst! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah