zondag 9 februari 2020

Stickey Sunday #3 ' winter '


Dit winterkaartje wou ik
eens tonen op een echte
winters witte dag maar of
we die dit jaar gaan krijgen..
Dus daarom vandaag!
De sneeuwman stempelde
ik met witte inkt op
zwart papier.


Ik koos een papier
met stipjes ( weeral ! )
 en aan de zijkant
plakte ik washitape.

Om het moment is er hier een
aardige storm aan het opsteken.
Sommige scholen sluiten morgen
zelfs hun deuren.
Dat geldt voor scholen in en
aan parken, maar niet voor
onze school.

Fijne zondag!


13 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke kaart, ja, ik vrees ook dat we geen sneeuw meer zullen zien... meer extreem weer, zoals deze storm. Gelukkig kunnen we ons binnen ook goed bezig houden. :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Sarah, en leuk dat je de randjes afwerkte met washi tape.
    Nog een fijne zondag !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sarah
    Mooi effect dat witte stempelen op zwart papier
    Ja, de storm, ben benieuwd wat het gaat doen, momenteel nu is het bijna 12:00 uur waait het behoorlijk onstuimig, maar stormig is het hier nog niet.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Sarah!
    Ik blijf ook lekker binnen vandaag....en knutselen is geen straf toch?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, daar is geen wachten op, op die winterse dag, ik denk dat we dat dit jaar over gaan slaan.
    Het lijkt nu wel najaar, met die storm, binnen blijven met de gordijnen dicht, dan zie je het ook niet😉.
    De stempel op zwart vind ik mooi zeg, daar denk ik nou nooit aan.
    Ik heb geen witte inkt, maar wel wit embossing poeder, ga eens kijken of dat ook werkt.
    Fijne zondag, voorkomen is beter dan genezen, goed dat die scholen zijn deuren sluiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk op dat zwart, welke witte inkt gebruik je Sarah? Sneeuw..je weet maar nooit maar eerst maar eens zien dat we door deze storm komen, het gaat hier flink tekeer en de piek moet nog komen....
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje en leuk effect o op zwart getekend!Ik hoop dat de storm morgen al weer een beetje is gaan liggen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie winterse kaart, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtig winters kaartje Sarah.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke sneeuwman. Mooi gecombineerd met het stippen papier en het washi-tape. Ik vraag me af of we nog sneeuwpoppen kunnen gaan maken dit jaar. Ik vrees van niet.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig winterkaartje, die sneeuwman zal dit jaar wel een droom blijven, gelukkig heb je nu de kaart nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje met het washitape op deze manier gebruikt! Nee, de winter is vast niet meer zoals vroeger.. Op dit moment hoost het, bakken water ! De storm is al wat minder, maar het blijft deze week behoorlijk onstuimig, begreep ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah