maandag 23 november 2020

Gelprinting Challenge # 6 ' No brayer '



Vandaag laat ik opdracht 
5 zien van de gelprinting challenge.
Deze keer is het ' No brayer '.
Je mag dus deze keer 
je roller niet gebruiken.


Ik veegde met een bankkaartje
vrolijke kleuren  op mijn gelliplate.
Met een vork en wattenstaafjes
gaf ik wat effecten.


Dit werd de afdruk.


Nog een detailfoto.
Ik hou zo van de kleuren!


Uit een restje papier met verf op
sneed ik letters en een cijfer uit.


Dit werd het eindresultaat 
van opdracht 5.

Deze post is mijn zesde bericht in
het rubriek ' Gelprinting Challenge '.
Een challenge van Birgit Koopsen,
die ik afleg in mijn eigen tempo.

Fijne start van de nieuwe week.

🍂🍂




10 opmerkingen:

  1. het is een en al vrolijkheid op je blog Sarah....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gedaan, hahah zonder brayer dat is dan even een dingetje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en vrolijk resultaat, Sarah!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super dat je de uitdaging van Birgit af en toe tussendoor doet. En ja ook lekker dat je het op je eigen tempo doet. Anders wordt het een moeten.
    Komende woensdag jouw kleurencombi van het KKT. Als je niet wilt zien wat voor post jij met kerst krijgt kom dan niet langs bij mij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze pagina's in je ArtBook Sarah...heel kleurrijk geheel!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kleurenpracht! knap gedaan.
    Liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat word je hier vrolijk van! Mooi gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah