maandag 9 november 2020

' Geef je leven kleur 🌈 '



Vandaag laat ik jullie dit projectje zien.
Ik maakte het samen met Jaro
afgelopen week.


Jaro zorgde voor de grondlaag.
Mooie stenen schilderde hij groen
en een oud bloempotje blauw.


Dan begon het leuke werk voor mij.
Met groen schilderde ik strepen. 


Met acrylstiften bracht ik
 versieringen aan.


Elke steen heeft een ander patroon.


Hier zie je alle stenen bij elkaar.


De rand van de bloempot
kreeg ook een versiering.


Ik deed zand in de bloempot
en schikte de stenen.


Het geeft een vrolijk resultaat.


De bloempot van Jaro zijn
echte 🌵 kreeg ook kleurtjes.


Regenboogkleuren...


Naast elkaar staan de twee potjes 
heel gezellig.


Dit was een ideaal vakantie -crea- project.
Vandaag start de tweede week
herfstvakantie. 
Een kadootje van corona.

Fijne dag 




 

16 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er gaaf uit! Zo'n niet stekelige cactus wil ik ook wel op mijn vensterbank. Wat een leuk project om samen te maken, keileuk hoe je de stenen beschilderd hebt en @Jaro wat heb je de pot mooi geverfd 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee is dit zeg.
    Wat zal dat vrolijk staan.
    Dit zijn nou echt van die Herfstvakantie projectjes, leuk hoor.
    Wat zeg je dat mooi, een kadootje van corona.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke dikke 👍voor Jaro en zijn Mamma, wat ziet dit er fantastisch uit! Ben heel benieuwd wat jullie nog gaan maken in deze vrije week!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk knutselideetje. Wat ziet dat er leuk uit zeg! Gezellig om samen te doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk dit!!! Ziet er zo gezellig uit!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid, zowel het samen knutselen als het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat hebben jullie superleuk gedaan, en je ziet echt diepte in die stenen, door hoe het gekleurd is.
    Ziet er ook wel gezellig uit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat LEUK! en een dikke duim voor Jaro 👌 prachtige "cactussen"
    hebben jullie samen gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi resultaat, de bloempot van Jaro en ook de cactussen is top. Gezellig dat jullie samen zo een projectje hebben en het fleurt de boel op. Toch nog iets positief aan Corona. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Sarah, goed bedacht!
    En Jaro supermooi geverfd je cactuspotje!
    Die stenen zijn net echte cactussen!
    Leuk vakantie project!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Ik dacht dat het echte waren, ze zien er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke potjes zijn het geworden.
    Die stenen cactussen is wel een ideetje. Ik ben niet zo goed met echte planten en deze zijn heel vrolijk!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat heb je dat superleuk gedaan! Zo creatief en een leuk tijdverdrijf. In de vensterbank zal het wel net echt lijken, denk ik. De potjes zijn ook heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk projectje samen met J. Zo een vrolijk resultaat. Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah