donderdag 12 november 2020

Pimp it up!



Ik pimpte mijn oude kaft
van in het middelbaar,
waarin ik mijn opdrachten voor
Beeldende kunsten in stak.


Ik zette er een witte laag op.


Meerdere lagen totdat de kaft
mooi wit was. Dit deed ik al
maanden eerder, maar verder was
ik nog niet geraakt.


Maar daar bracht ik verandering in!
Met decopatch papier beklede 
ik de kaft opnieuw.


Met een patroon waar ik
vrolijk van word.


Ik ben blij met mijn nieuwe oude kaft.
De meisjes vonden de kaft ook super mooi.
Ze zeiden allebei op een
ander moment ' Wat een mooie kaft ! '


Deze doos is ook al oud en veel gebruikt.
Het deksel was helemaal kapot.
Aranka vroeg om hem te herstellen, maar
niet te herschilderen want het
vuile geel met de roosjes 
vond ze zo mooi.
Het deksel verstevigde ik met 
papiertape en tussen mijn 
papieren vond ik mooi oud roos papier.
Met papierlijm kwam die aan de
bovenkant.
Aranka was helemaal tevreden!
Zo zie je maar... Van alles valt weer
iets moois te maken.

Fijne dag!


15 opmerkingen:

  1. Dat zijn leuke klusjes, pimpen van oude spullen.
    Je hebt van beide weer iets moois gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is zo! Ik heb ook een leuk doosje dat ik nog nooit heb laten zien, maar wel veel gebruik. Ik zal er eens een foto van maken. Jij bent goed in dingen hergebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan! Heerlijk om oude spullen in een nieuw jasje te steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo "tussendoor" zijn dit van die leuke knutsel dingen. Ik heb ook, net als GerJanne, een oud doosje hergebruikt,zal het ook eens laten zien op mijn blog.
    Fijne dag Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om zoiets weer even op te pimpen! Er zitten vast mooie herinneringen in.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze 2 oude dierbare doos/kaft opgepimpt Sarah...ziet er weer picobello uit...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gepimpte map en doos. Leuk zo'n metamorfose.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om van oud weer nieuw te maken. Allebei geslaagd!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan, weer een projectje succesvol afgerond...
    Ik ben ook fan van de print op je kaft.
    Liefs, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om iets weer een nieuw jasje te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig jouw up-cycling ! Dat doe je echt goed.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan, alles leuk gepimpt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om oude dingen weer op te pimpen!! Ik hou ervan.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Sarah,

    Dat heb je leuk gedaan...
    Ik had ook ooit zo'n kaft, maar dan een hele grote, denk 50 bij 70 cm of zo... En die heb ik dan eens uitgeleend en nooit teruggekregen... Helaas...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah