donderdag 19 november 2020

If we give Happiness.... Art Journal #40



Vandaag laat ik weer een pagina zien 
van mijn eerste Art Journal,
gemaakt in 2019.


Op een pagina maakte ik
mijn roller proper want er
zaten mooie kleuren op.
Daarna zette ik er een witte
laag op met stencils.
Dat gaf dit resultaat.


Ik versierde de pagina verder met
een mooie stempel.
Ik schreef een tekst en knipte
hem netjes uit.
Het woordje Happy is een stans.


Tenslotte zette ik in de stempels
nog wat witte stipjes met een
fijne posca stift.

Een positieve quote om de 
dag mee te starten is altijd een 
goede begin.
En de tekst is zo waar!
Gisteren heb ik 18 km gefietst om
mijn mama verse warme soep 
te brengen en twee koffiekoeken
die ik onderweg bij een
bakker kocht.
Ze was zo blij en gelukkig,
ze fleurde helemaal op en
daar werd ik dan weer
zo gelukkig van 🤗

Fijne dag 🍂


7 opmerkingen:

  1. Prachtige en kleurrijke pagina. Hoe fijn is het om je mama een plezier te doen en happy te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar, soms kan je jezelf ook opladen met een mooie tekst.
    Wat een mooi gebaar, om langs je moeder te fietsen met iets lekkers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is je pagina mooi zeg! En wat een geluksmomentje zo, geniet er maar lekker van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke pagina, Sarah!
    En je hebt de quote bewezen, door iets liefs voor je moeder te doen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat tof van je!
    leuke kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je dat leuk gedaan Sarah....ziet er lekker vrolijk uit!
    wat een lief gebaar naar je moeder!!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie pagina die je maakte,en wat een mooi gebaar naar je mama. Zo combineer je tijd voor jezelf en de zorg voor je mama. Hou je goed hé.
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah