woensdag 25 november 2020

Kleurenkaartenteam: Goud en WARMgeel



Vandaag is het weer 
Kleurenkaartenteam.


Met de kleuren die ik koos!
En ik heb net ontdekt dat ik
mezelf ben VERGETEN op te
geven in de lijst van Martina
( Klik HIER )
Wellicht is de drukte van deze
maand daar de oorzaak van.
In gedachten had ik me
wel opgegeven.


Ik maakte dit Cas kaartje.
Het stempeltje is van
Hello Bluebird.


Op deze foto zie je dat de vleugels
een lichte schittering hebben.

Ik koos voor geen kerstkleuren,
maar voor een zonnig duo.
Blogland mag schitteren vandaag!
Ik hoop dat jullie ondanks mijn 
vergetelheid de weg naar mijn
blog vinden.

Fijne dag!

Ondertussen heeft die lieve Martina
me bij het lijstje gezet.
Wat is het Kleurenkaartenteam
toch een TOPTEAM! 


 

30 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig kaartje is dit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Sarah, ik vond het een mooie challenge combinatie.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof bijenkaartje Sarah, en tof om het in deze vorm te maken, past perfect.
    Ik vond je kleurenkeuze niet zo evident, maar het zonnige effect zal zo'n deugd doen in blogland...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent de eerste die ik zie en je kaart is schattig Sarah. Geel en goud zitten in dezelfde hoek dus je hebt iets pittigs bedacht voor de dames die meedoen..ben benieuwd!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag dat je gepost had en ik denk ik kom eerst bij jou even piepen. Wat een super schattig kaartje. Leuk deze kleurencombi. Ik word er vrolijk van. En stiekum ben ik ook al lente kaartjes aan het maken. in blogland kan alles toch.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Sarah
    Wel moeilijk deze kleurencombie, maar super zonnig en stralend!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart, met dat lieve bijtje, Sarah. Ik vond je kleurencombinatie een behoorlijke uitdaging en als ik dan al die mooie kaarten bij iedereen zie dan vind ik helemaal dat die van mij zo tegenvallen. Maar goed. Ik had echt geen inspiratie.
    Heb gewoon niet aan bijtjes gedacht :-)
    Je staat niet in de lijst bij Martina, dat verbaast me, want je hebt zelf de kleuren gekozen, dus ik dacht ik ga toch eens even kijken!
    Bedankt voor je pittige uitdaging. Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha zo gaat dat jezelf vergeten, maar toch nog tijdig gezien.
    Mooie fijne kaart, t was een moeilijke combi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje is dit geworden, heel leuk gemaakt in deze kleurtjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, wat schattig. Inderdaad een heel zonnig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje in de KKT kleuren Sarah.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof kaartje in de door jou gekozen kleurtjes van deze maand. Leuk dat de vorm past bij de bijenkorf, heel gaaf!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer Sarah, ik heb er maandag niet naar gekeken of je tussen het lijstje stond van deelnemers. Ik vind je kaartje lief en schattig. Liefs, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, haha, jij bent lekker bezig, je kiest eerst een heeeeele moeilijke combinatie uit een daarna doe je zelf niet mee😂😂

    Wat een ontzettend lief kaartje.
    Ik word helemaal vrolijk van deze kleuren, maar vind ze erg moeilijk, ik ben bijna blij dat ik niet meedoe 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Sarah,

    Ik heb net mijn blogronde gedaan en vond het raar dat ik jouw kaart niet had gezien, dus ben ik zo maar langs gekomen...
    Wat is dit een leukerd zeg... Ben al blij dat ook jij geen kerstkaart maakte!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha jij was helemaal vergeten je op te geven, ik dacht er op het laatste moment nog aan...
    Maar je kaartje is ontzettend leuk geworden Sarah met dat schattige bijtje met het honingpotje...de hexagonnetjes schitteren je inderdaad tegewmoet
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik dacht al..huh.. ik ben rond met de bloghop maar wat was nu
    Sarah's eigen kaartje?!! Gelukkig was ik zo slim om zelf maar even bij je langs te komen want dit schattige exemplaar had ik niet willen missen! Wat een leukerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een grappig kaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig sta je nog bij de lijst van Martina. Komen we toch allemaal gezellig bij jou langs. Je hebt heel wat aangericht met je kleurencombinatie want ik lees op veel blogs dat het een moeilijke was deze keer.
    Wat een top idee om er een bijtje mee te maken. Een heel leuk kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje Sarah! Niet de meest gemakkelijke kleurencombinatie die je hebt gekozen denk ik. Maar je hebt hem wel heel leuk verwerkt! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tuurlijk vinden wij de weg naar je blog, er zijn altijd zulke leuke dingen te zien. En je kaartje is SUPER ! Ik vond het eerlijk gezegd een moeilijke opdracht, maar heten gelukt. Bedankt Sarah.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je kaartje heel leuk!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kaartje en wat een leuk modelletje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kleurtjes heb je bij elkaar gekozen, ik ga er ook nog een paar kerstkaartjes mee maken en vast een paar met de nieuwe kleur, kan nu tenminste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tja, ik had het me niet zo moeilijk moeten maken. Als ik het wit op jouw kaart zie, denk ik: ja, dat had ik ook kunnen doen. Ik probeer meestal echt alleen de twee kleuren te gebruiken. Daar is deze combo niet echt geschikt voor (vind ik).
    Jouw kaart is ontzettend leuk met het bijtje.
    Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schittend kaartje. Bedankt voor de uitdaging met deze kleurencombinatie. Ik vond het niet zo evident.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog. En de weg naar je blog weet ik te vinden.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Natuurlijk kom ik bij jou een kijkje nemen. Je staat ook in de bloglijst. En anders had ik dit mooie kaartje van jou gemist. Wat een schatje zeg, zo mooi door de eenvoud. Het was een lastige combinatie, maar er zijn weer mooie dingen gemaakt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je staat in mijn bloglijst dus ik kom geheid bij je langs. Of ik altijd reageer, dat wil nog wel eens ontbreken maar ik zie alles. Net als jullie Sinterklaastafel. Zo mooi! Maar ook dit kaartje voor het KKT is schitterend, letterlijk en figuurlijk! Mooi gedaan.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah